Moi! Kiinnostaako olla MALLINA taidekuville? Minun töitäni on www.julius.fi
En maksa korvausta, mutta malli saa kuvista kopiot itselleen ja luvan käyttää kuvia missä itse haluaa.
Kuvaan Helsingissä, mahdollista myös että kuvataan asunnollasi jolloin kuviin tulee sinua/sieluasi/persoonallisuutta ympäristön kautta.
Otan valokuvia värillisiä ja mustavalkoisia. Osasta teen digitaalisia taideteoksia ja osasta öljyvärimaalauksia. Osasta kuvista teen t-paitoihin printtejä. Tyyli vaihtelee klassisemmasta rohkeampaan ja runsaampaan. Klassisemmillaan tyyli on Nobuyoshi Araki ja Helmut Newton :in tyylistä. Ja runsaammissa fetissistä, eroottista, surrealismia, poliitista ja poptaidetta. Esim. Kukkia haluan käyttää koristeena.
Kuvien rohkeus vaihtelee mallin rajojen mukaan voi olla valkoiset pikkuhousut päällä tai kokonaan alasti tai pelkät kasvokuvatkin käy.
Kysy lisää? Onko sinulla toivomuksia tai omia ideoita?
Kiinnostaako KIRJOITTAA tekstejä minun kotisivuilleni? Kirjoittajan nimi mainitaan mielellään aina tekstin lopussa. Biografia, Artiststatement, Luonnehdinta ja/tai analyysi taiteestani ja mahdollisesti haastattelu sinun, haastattelijan ja minun, taiteilijan välillä.
Lähetä sähköpostia osoitteeseen: julius@julius.fi
-Julius
Mallia taidekuville tai taitavaa kirjoittajaa
1
213
Vastaukset
kielinä suomi ja/tai englanti ja mahdollisesti muut kielet jos onnistuvat esim. saksa, ranska, japani, kiina yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309