Ääneenlukijaa kirjoille naisesta (tykkään naisten äänestä) tai miellyttävä äänisestä miehestä. Lukeminen tapahtuisi minun kotona tai mahdollisesti muualla. Tärkeintä että tykkäät lukea ääneen.
KIrjat on pääasiassa tietokirjoja: taiteesta, filosofiasta, tieteestä, historiasta, yhteiskunnasta mutta myös kaunokirjallisuutta ja runoutta.
Kiinnostavia kirjoja voidaan lainata lisäksi kirjastosta. Minulla on paljon kirjoja joita olen ostanut uusina mutta en ole lukenut, en pidä lukemisesta niin paljon kuin kuuntelemisesta, äänikirjat taas ovat liian keinotekoisia. Kirjoihin liittyvät ja liittymättömät keskustelut ovat tervetulleita myös.
Olen 25 vuotias kuvataiteilija mies.
Ota yhteyttä: julius@julius.fi
Ääneenlukijaa kirjoille naisesta
0
247
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309