Elikkä mulla on paljon karvoja vähän joka paikassa. Selkä aivan täynä niitä, käsivarret, vatsa, rintojen alue, reidet yms muut "tavalliset" paikat. Kaikkein eniten ärsyttää kasvoissa olevat karvat! Ne on n 2-3 cm pitkiä, ja niitä on etenkin otsassa, huulten ympärillä ja poskien reunoilla. Otsassa ne erottuu eniten, näyttää kuin hiuksia kasvaisi otsasta...-.- Oikeasti aivan karmean näköistä kun meikin alta erottuu aina vaaleita pitkiä karvoja... Ja muutenkin, kesäisin aina kauheat vahaus- ja sheivaussessiot että kehtaa edes paljastavissa vaatteissa näyttäytyä! Onko muita kohtalontovereita? Ja naamasta olisi kyllä kova halu saada karvoitus pois, voiko käyttää ihan normivahaa? Ja kun kasvoissa on melko huono iho, näppylöitä ja kuivuutta, vaikuttaako tämä mitenkään vahaamiseen? kiitoksia :)
liikaa karvoja, etenkin kasvoissa! help:(
2
472
Vastaukset
- kuukkeli9
itse 14, kohta 15 ja taidan olla melkolailla kohtalontoverisi. karvani kasvavat todella nopeasti, kainalot ja bikinirajan joudun sheivaamaan päivittäin, sääriet kerranviikossa, sillä on niin kuivat pakkasen takia. Käsikarvani ovat suoraan pystyssä, pituudelta n. 0,5mm koska sheivasin niitä yhteen aikaan, mutta lopetin sen. mahaani ja selkääni peittää vaaleista ohusita karvoista tiheytynyt viidakko. en tiedä onko muista naamakarvani niin näkyvät mutta itse huomaan ne todella helposti, tää karva ongelma on myös häiritsevä suhteissa. Auttaa en osaa, muttta samaistua voin :(
- hopolopopoju
revi naamas pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269