mulla on ollu tässä jo n2 vk kaikkia raskaus oireita. Aamu pahoinvointia, myös illallakin. Raudan makua duuhun on tullut todella monesti ja vessassa pitää useammin käydä. Mahakin tuntuu turvonneelta jarintoja aristaa, menkat on nyt ollut viikon myöhässä, mutta siltikin testi näytti negatiivista :o voinko silti olla raskaana vai mitä tämä sitten voisi olla?? Tarviin järkeviä apuja jotka auttaa!!
mitä tää on?! :o
6
178
Vastaukset
- ...!!!???
Hormooni epätasapainoa!
Oot palstasta päätellen vielä niin nuori, että hormooni tasapainosi ei ole kehittynyt.
Käytä ehkäisyä!- hjelppii
olen 17vuotias ja menkat on ollu jo 11 vuotta etten usko että kyse olisi hormooneista sillä olisi kai aikaisemminkin ollu jo? :o ja kortsua käytettii mutta eihän nekää 100% varmoja ole!
- hjelppii
hjelppii kirjoitti:
olen 17vuotias ja menkat on ollu jo 11 vuotta etten usko että kyse olisi hormooneista sillä olisi kai aikaisemminkin ollu jo? :o ja kortsua käytettii mutta eihän nekää 100% varmoja ole!
sori kirjoitusvirheeni, eli siis menkat tullu jo 11 vuotiaasta lähtien!*
- ............
ei se sitä kerro! Olet vielä kehitysvaiheessa itsekin.
- On tää outoo...
Kyllä voit olla raskaana, JOTEN MIKSI ET OSTA TIESTIÄ, miten me muka Suomi24:ssä voidaan tietää ootko raskaana vai et?!?
- kivakiva4
Voit olla raskaana vaikka negatiivista näyttää. Uutta testiä vaan kehii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748