Eli meidän rotat on melkein täysikäisiä ja ne menevät lipastoon ja sen päälle. Ei ole mahdollisuutta peittää niitä/estää pääsyä. Eikä voi myöskään siirty pois rottien ulkoilun ajaksi.
Olen tehnyt niin että alistan rotan kun se menee kiellettyyn paikkaan. Mitä mieltä tästä ja miten se toimii?
Miten opettaa kesyrotta pois kielletystä paikasta?
kalevitykkääuolevi
2
136
Vastaukset
- k4av4tt4j4
No etkö voi pitää niitä vapaana sellaisessa huoneessa missä ei ole mitään minne eivät saisi mennä ja jos on niin on helposti siirrettävissä.
- Sedä
Mulla oli kanssa aiemmin huoneessa pöytä jonne ei saanut mennä, ja aikani jaksoin kieltää. Kyllä rotat sen tajuu, mutta totteleminen on ihan eri asia, ja helpompi oli vaan hankkiutua eroon koko esineestä :D
Mä oon kanssa selättänyt rottia, ihan kätevää, tai sit vaan sanon napakalla äänellä ei ja läpsäytän käsiä yhteen jos ne ei usko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441539
- 1001470
- 791397
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään211270- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761168- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015