Minne pidennetyksi viikonlopuksi

Minnehän

Suositelkaa minne kannattaisi lähteä! Matkakohteessa oltaisiin 3 yötä plus matkat päälle,suorat lennot. Pariskunta matkalle, pienet lapset kotona, kauan kaivattu yhteinen loma. Itse haluaisin New Yorkiin. Suositelkaa! Aikaero ei ole este. Matkalla haluaisimme huilata, shoppailla, syödä hyvin, nähdä jotain nähtävyyksiä ehkä.

7

670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parga

Ei kyllä kantsi NYCiin lentää noin lyhyeksi ajaksi. Onhan noita kivoja kaupunkeja Euroopassakin. Esim. Rooma, Pariisi, Lissabon.. just name it.

• nyc3

Juu olen samaa mieltä, että NYCiin lentäminen noin lyhyeksi ajaksi on lähes turhaa. Itse olin aikoinaan 10pv ja se oli suht passeliaika. Ehti kiertää kaikkia nähtävyyksiä ihan rauhassa eikä ollut hoppu pois. Kyllä tietty ehkä 7pv:n reissukin alkaa olla jo suht ok pituinen, varsinkin jos aikaeroväsymys ei haittaa.

• Tässä muutama oma suosikkini pidennetylle viikonlopulle:
      Lontoo, Rooma, Praha, Munchen, Madrid

• hhjkerty

Munchenille ääni täältäkin. Berliini voisi olla toinen hyvä kohde, vaikkakaan et sanonut matkan ajankohtaa. Etelämpänä sitten Nizza tai Dubrovnik.

• lomalle

Moskova, Oslo, Kööpenhamiina, Pariisi, Ateena

• Ervo A

Tulimme juuri Wroclawista ja vietimme yön Berliinissäkin. Praha, Budapest, Wien, Bratislava, Varsova, Krakova ja Ljubljana on jo kierretty useaan kertaan, ongelma on valinnan vaikeus kun niissä ei voi olla samanaikaisesti. Esimerkiksi läntiseen Eurooppaan verrattuna rahaa kulutukseen jää ainakin neljännes matkan hinnasta enemmän ja laatu on parempi, me tosin tuon listan lisäksi arvostamme myös konsertteja.

• lonelyrider641

Oma suosikki Lontoo. Kaikille kaikkea. Eka pidennetty viikonloppu tuntui liian lyhyeltä, joten tein niitä vielä 3 lisää ja nyt olenkin jo sitten koko viikon. Jos pidät shoppailusta olet oikeassa paikassa. Kirpputoreista Harrodsiin. Kulttuurinälkäiselle kaikkea näyttelyistä kuuluisiin museoihin ja standup komiikasta maailmankuulu nysikaaleihin. Puistoja riittää joka lähtöön ja ihan vaan hengailu ja Lontoon ilmapiiristä nauttiminen riittää monelle eikä maksa mitään. Myös kulinaristeille löytyy laidasta laitaan tarjontaa. Kaikki maailman keittiöt on tarjolla.

New Yorkiin kannattaa varata vähintään viikko. Muita kivoja pidennetty viikonloppuja voi viettää esim. Prahassa, Barcelonassa tai Pariisissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1891
    2. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      64
      1877
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1649
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1641
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1599
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1577
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1347
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1279
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1160
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1111
    Aihe