Mulla oli murrosiän alkuaiheessa aurallisia migreenikohtauksia jonkun puolentoistavuoden ajan noin kerran kahessa kuussa. Aurassa mulla meni toisesta silmästä näkö. Nyt ei ole yli kolmeen vuoteen tullut kohtauksia ja isälläni oli sama asia, että tuli nuorena siinä murrosiän alussa tuollaisia samanlaisia aurallisia kohtauksia, mutta sen jälkeen ei ole ikinä enää tullut.
Eli uskon, että mullekkaan ei enää olisi tulossa ikinä.
Haluaisin e-pillerit ja nimenomaan yhdistelmäehkäisypillerit enkä mitään muita tietyistä syistä.
Käyttääkö kukaan muu e-pillereitä, jolla on ollut aurallinen migreeni? Kuinka isolla todennäköisyydellä muka voin saada jonkun aivoinfarktin?
Jos on ollut viimeksi 3 vuotta sitten aurallista migreeniä, niin voiko aloittaa e-pillerit?
Aivoinfarktiko
1
133
Vastaukset
- Migr
Mulle ei lääkäri suostunut antamaan e-pillereitä, koska ei halunnut ottaa sitä riskiä et voin saada halvauksia. Ei välttämättä aivoinfarktia, vaan halvauksia esim. naamaan.
Minipillerit sopi mulle ihan hyvin ja menkat tuli säännöllisesti.
Migreeni on siitä pirullinen, että se saattaa olla vuosiakin pois ja tulla uudestaan. Monella just e-pillerit laukasee tuon migreenin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717