Olen itse lihaksikas nainen. Luonnostaan isoluinen ja suurilihaksinen. Harrastan kovaa treeniä. Olen huomannut, että joillekin miehille tämä on ongelma.
http://www.fairfaxunderground.com/forum/file.php?40,file=54277,filename=1.jpg
Oma ihannekroppani on tällainen kutakuinkin. Tavoitetta on kerrakseen ja työtä on edelleen tehtävä paljon. Olen tästäkin saanut kuulla arvostelua mm. "tissittömyydestä", mutta mielestäni naiseus ei ole niistä kiinni, ja lihaksikas ja timmi kroppa on aina parempi kuin laiha ja lihakseton.
Mielipiteitä?
Pelkäävätkö miehet lihaksikkaita naisia?
45
3621
Vastaukset
- 1kalle
Olisit ihannenaisystävä meikäläiselle äijänkäppänälle.
Olen alta 60 kg ja 170 cm, mutta ehdottomasti liian perso viinalle.
Juopottelu tuppaa aina karkaamaan käsistä, ja tarvitsisin kaltaisesi valvontaa ja opastusta siten, että kun läträäminen taas alkaa, niin silittäisit päätä niin että sarvet kasvaa ja luu paistaa. - panomies3983
En itse ainakaan pelkää laitan lihaksikkaan naisen pöytää vasten ja otan ne säälittä nopeasti takaapäin...... tykkään alistaa naisia ja etenkin sellaisia jotka luulevat itsestään liikaa.
"Pelkäävätkö miehet lihaksikkaita naisia? "
-Ei varmaan nyt ihan suorastaan pelkää, mutta luulen että monelle miehelle tulee epämaskuliininen olo jos oma nainen on selvästi "fyysisempi" kuin mies itse. ;)
"tissittömyydestä", mutta mielestäni naiseus ei ole niistä kiinni, ja lihaksikas ja timmi kroppa on aina parempi kuin laiha ja lihakseton."
-Täysin samaa mieltä. =)
PS. Linkki ei toiminut, joten arvailujen varaan jäi se sun ihannekroppa...- hiirimiehet
Suomessa mahtaa olla melko paljon näitä "epämaskuliinisia" miehiä kun pelkäävät naisessa vähäisintäkin voimakkuutta oli se sitten fyysistä voimaa tai muuten vaan naisen ulkonäössä olevaan voimakkuutta.
- Mighty Mouse
hiirimiehet kirjoitti:
Suomessa mahtaa olla melko paljon näitä "epämaskuliinisia" miehiä kun pelkäävät naisessa vähäisintäkin voimakkuutta oli se sitten fyysistä voimaa tai muuten vaan naisen ulkonäössä olevaan voimakkuutta.
Ruumiillisesti saatat olla vahva, mutta sisäisesti olet epävarma ja heikko, kun koet tarpeelliseksi pilkata miehiä heidän mieltymystensä perusteella. Jos et kestä sitä, että joku ei pidä sinusta tai vartalotyypistäsi, niin olet aika heikkoa tekoa.
- lifemocker
hiirimiehet kirjoitti:
onko se kovakin paikka sulle kun kaikki eivät pidä lihaksikasta naista seksikkäänä?
hiirimiehet kirjoitti:
"Suomessa mahtaa olla melko paljon näitä "epämaskuliinisia" miehiä kun pelkäävät naisessa vähäisintäkin voimakkuutta oli se sitten fyysistä voimaa tai muuten vaan naisen ulkonäössä olevaan voimakkuutta. "
-Ei varmasti sen enempää/vähempää kuin muuallakaan länsimaissa. Ja jos susta siltä tuntuu, ni veikkaan että vika on siinä, että liikut väärissä piireissä.. ;)
- ManseGainer
Moni mies on niin heikossa fyysisessä kunnossa, että melko todennäköisesti pelkää. Olen tavannut useita.
Jos tyttöystäväni/vaimoni olisi minualihaksikkaampi, niin treenaisin enemmän. Tietysti fitness-malli tai (puoli)ammattilainen kehonrakentaja on eri asia, nuo vaativat niin kovaa panostusta, että en lähtisi haastamaan. - ...........
En pelkää. En vain pidä seksuaalisesti kiinnostavina sellaisia.
- lifemocker
jotenkin näin, kyllä
- .......
Hyi helvetti. Tuohan on miehen ylävartalo. Ehkä joku bipoika saattaisi kiinnostua.
- splörö
Itse olen 23-vuotias urheileva ja kehostani huolta pitävä, mutten erityisen kovaa treenava mies, ja oma naisihanteeni on juurikin tuollainen huippukuntoinen bodarinainen. En oikeastaan tiedä miksi, lihaksikas kroppa sattuu vain olemaan mielestäni seksikäs. Ei varmasti kaikkien miesten juttu, mutta ei kaikkia vahvat naiset pelota.
- Lihakset ei kiihota
Ei kai kyse ole pelosta, jos ei jaa samaa fetissiä.
- bodaajatytsy.
http://www.fairfaxunderground.com/forum/file.php?40,file=54277,filename=1.jpg
Ihana
http://images.sodahead.com/polls/000288391/polls_muscle_woman_with_crazy_abs_biceps_3309_174231_poll_xlarge.jpeg
Tämäkin olisi aika unelma.
http://lovemymuscles.com/wp-content/uploads/2011/12/femalebodybuilder.gif
Tuo jo vähän liian lihaksikas. - 768ll
"Joillekin miehille tämä on ongelma"
Tuonhan voi sanoa joka asiasta...
Ei ole sellaista asiaa johon 100% ihmisistä ois tyytyväisiä. - ****e
Itse asiassa lihaksikkaissa naisissa on jotakin hyvin kiihottavaa. Haaveeni olisi hieroa kovan treenin jälkeen väsynyttä lihaksikasta kroppaa ja ja rasvata esim selkää. Ei rintojen koolla ole väliä, itsensä kunnossa pitäminen ja määrätietoinen harjoittelu kohti haaveita on tärkeintä. Sulla on kuitenkin kiinteä p***e jota sivellä- ja muista, ethän pahoinpitele minua kun suutut ;)
- jtdjtyjtyjy
linkki ei toimi.
- 8+20
Ihmettelen tavallaan tuota fitnessin naisihannetta, jossa naisella kuuluu olla leveä hartialinja ja kapea vyötärö. Paitsi treenaamista, edellyttää tuo usein myös alhaista rasvaprosenttia, joka on hyvin luonnoton tila naiselle.
- Pinonhalkaisija
Tuota kuvaa kun ei näe (mikä lie toimimaton linkki) on vaikea ottaa suuresti kantaa. Kuitenkin lihaksikkuus ainakin jossakin määrin on hyväksi. Se kertoo (toivottavasti), että nainen kykenee tekemään muutakin kuin koko ajan ruikuttamaan, että" aukase tää purkki", "nosta tää maitopurkki", "siirrä tää sohva", ... kun omat voimat ei riitä.
Itse en kyllä toisaalta arvosta lainkaan ihmistä, joka kuntoilee vain näyttääkseen joltakin (eli siis lihaksikkaalta). Sen sijaan arvostan suuresti ihmistä (ja naista), joka pitää huolta suorituskyvystään ja terveydestään kuntoilemalla. Pelkkä ulkonäkö ei aina kerro, kummasta on kyse, mutta toki se ainakin antaa mahdollisuuden jälkimmäiseen vaihtoehtoon. - rautaylös
http://www.youtube.com/watch?v=RrInQpWBbt4
Lihaksikas ja urheilullinen kroppa on aina paremman näkönen kun löysä (ts."naiselliset muodot omaava") vartalo!
vai tuleeko vielä joku väittämään että kuntosali kadottaa kropasta naisellisuuden? Kyllä se naisellisuus katoaa jos nainen on tyhmä eikä tajua syödä mitään, mutta terve treenaus ei sitä kadota mihinkään. Tietenkin homma on eri jos ne löllöt ja valtavat utareet ovat jonkun ihanne, niitä kun ei salimimmeillä "valitettavasti" ole;)
t.salimimmi - lihaksikas mies
En pelkää, musta sellaiset ovat vaan ällöttäviä. En todellakaan haluaisi, että naiseni olisi yhtä lihaksikas kuin itse olen, satun nimittäin olemaan hetero, ja naisen vartalossa viehättävätkin juuri ne piirteet, joita miehen vartalossa ei ole. Pehmeys, kaaret, kurvit, kauniisti asettuneet muodot.
P.S: Sen teidän ihanteenne ja löllöjen läskien väliin mahtuu monta muutakin vartalotyyppiä, itse viehätyn eniten tämmöisestä hoikasta, mutta naisellisen muodokkaasta:
http://www.wagoosh.ca/images/uploads/gallery/108/kelly-brook15099.jpg
http://www.hdwallpapersarena.com/wp-content/uploads/2012/09/kelly-brook-wallpapers_8432_1600x1200.jpg
Ja HUOM! Kuvien nainen on ihan luomu, että turha taas siellä huudella sitten silikonitisseistä yms... - Lihaksi(kas)
Fetissejä on joka makuun. Yksi (kaksi) pas.kantaa bussissa ja toinen tykkää epänaisellisista vartaloista. Kaikille suotakoon sijansa.
Mutta siis vakavammin.
En todellakaan pelkää lihaksikkaita naisia. Olen koko ikäni käynyt salilla ja harrastanut milloin mitäkin lmuutakin lajia ja olen aika kovassa kunnossa. Lihaksikas nainen ei vaan sytytä, seksuaalisesti siis. Kiinteäkroppainen ja hoikka nainen on minun juttuni.
Ihan kivaa katsella kun vahva nainen treenaa mutta ei se mitään kiihottavaa katseltavaa ole. Lihaksia mies halunnee petikaveriksi vain, jos on vähintäänkin bi. - 16+13
Tässä takavuosien voimanaisia tai ehkä on vieläkin. Pituuttakin löytyy, ehkä voi jotkut häntä pelätäkin. Sitä en tiedä että kokeeko miehet hänet seksuaalisesti haluttavana? Marianne Kiukkonen siis kuvassa joka nykyisin toimii poliisina.
http://www.terveyshymy.fi/s/f/editor/images/4278611.jpg - timpurievp
Ei toiminu linkki ei!
Ei ole pelottanu naiset minkään näköiset. Tykkään lihaksikkaista naisista erityisesti. Varsinkin lihaksikkaat jalat on kauniit.
Miesten kommentit ulkonäöstäsi kertoo enemmän niistä miehistä kun sinusta. - Nimimerkki numero
Pyysit mielipiteitä, tässäpä siis omani: en pidä siitä, että naisella lihaksekkuus "näkyy" (eli että on hauiksessa habaa tai että on sixpäkki). Mutta siitä pidän että reidet ja sääret ovat kiinteät ja ettei käsivarressa heltta-allit hylly eikä läskimaha pömpötä isosti. Siltikin, mieluummin olen hieman pullean ja kurvikkaan naisen kanssa kuin timmin ja lihaksikkaan kanssa. Tämmöisin terveisin 35-vuotias mies.
- treenitypykkäää
Monella miehellä on täysin väärä käsitys siitä, miltä lihaksikas ja treenaavaa nainen näyttää. Luullaan oikeasti, että nämä naiset näyttävät AINA" miehiltä".
Nainen näyttää "mieheltä", jos hän on voimannostaja ja vetää jotain hormoneja.
lopputulos on silloin
tämä http://static8.depositphotos.com/1001959/1047/i/950/depositphotos_10479522-Image-of-muscle-woman.jpg
Toinen vaihtoehto on, että nainen syö liian vähän (ja treenaa väärin eli liikaa) ja on siksi lauta.
Minusta treenattu kroppa näyttää hyvältä, timmit ja lihaksikkaat käsivarret, KIINTEÄ vatsa ja selkä, sekä lihaksikkaat reidet ja peppu on syötävän hyvännäköstä!! siis miehellä ja naisella
Ja on turhaa arvostella naista rintojen kokojen perusteella, koska niille nainen ei voi mitään sillä ne ovat luojan luomia. Toki elämäntavat ja plastiikkakirurgia voi vaikuttaa asiaan, mutta ei ne suuretkaan rinnat katoa kovaa treenatessa, poikkeuksia lukuunottamatta.
tässä terveellä tavalla treenattu nainen, jolla omaan makuuni hyvin lihasta ja rasvaa:)
http://static.iltalehti.fi/viihde/tervo_4juttu2705in_vi.jpg
http://25.media.tumblr.com/tumblr_ls0djfgEzF1r1n07ho1_500.jpg
mutta, KOMMENTTI KERTOO AINA KOMMENTOIJASTA ITSESTÄÄN ;) joten ei mua haittaa vaikka kaikki miehet ei mun sporttisesta vartalosta tykkäiskään, en mäkään pidä niistä "nallekarhu" möhömahoista! sori vaan:)- pelkotiloja
Seuraavaksi kerrot, ettei naista saa arvostella kasvojenkaan perusteella? Ihan turha olla noin puolustuskannalla, sillä molemmat jälkimmäiset naiset ovat todella hyvännäköisiä.
Enemmän kuin pelkoa (siis pelkäättkö te naiset lihaksikkaita miehiä, vai mistä nää kysymykset tulee?), voisi miehelle tulla jonkinlaista riitämättömyyden tunnetta - mutta niinhän nyt helposti käy itselle liian hyvännäköisen ja itsevarman naisen kanssa muutenkin. Miksi sitä nyt kutsuukin. Ainahan fyysinen potentiaali herättää varuillaan oloa, jos käytös vihamielisyyttä ilmaisee. Sehän nyt on selvä.
Itse on kyllä vaikeaa miehenä pitää tuota iltalehden naista "lihaksikkaana", koska yhdistän sanan lihasten näkymiseen.
- Hyihitto!
Lihaksikkaat naiset on rumia, en huolis!
- Rakastaminen
Minulle on ihan sama onko lihaksikas tai ei. Ratkaisevampaa on miten muuten synkkaa. Kun toisesta tykkää tykkää juuri sellaisena kuin toinen on. Jos toinen muuttuu vaikka vähemmän lihaksikkaasta lihaksikkaaksi tai päinvastoin, se on rakkautta pitää toisesta kaikissa olosuhteissa sekä muuttuvissa olosuhteissa.
- Musclefetish
Minä taas unelmoin lihaksikkaista naisista! :) Satuin eilen näkemään tamperelaisen kehonrakentaja portsari tytsyn ja hän oli kuumin näky koskaan!
- vielä yksi smurffi
Minä unelmoin jättilainaisista jotka olivat vähintään 6 metriä pitkiä. Muuten vartalo heillä voisi olla melko tiukka, hyvät rinnat ja pylly. Naamaltaan tietenkin kauniita. Oooh!!!!
- Silmät näkee
Tykkään lihaksikkaista naisista täsmälleen saman verran kuin ylipainoisista naisista - eli en lainkaan. Jos lihaksikas nainen ei saa huomiota ei se ole pelon merkki, vaan sen merkki että useimmat miehet eivät kertakaikkiaan tykkää koska tuolloin kropan olemus on ei-femiininen - ja useimmat miehet ovat miehiä ja heidän preferenssinsä on femiini.
Tässä on femiini vartalo, 100% femiini.
http://static8.depositphotos.com/1001992/924/i/950/depositphotos_9242010-Sexy-woman-with-beautiful-perfect-body.jpg
Montako pullottavaa lihasta näet kuvassa?
NOLLA.
Vaikka kyseessä on tuossa kuvassa hoikka ihanne, niin jos miesten mieltymyksiä noudatetaan ja tehdään kuvasta normaalimman kokoinen - rubensmainen - eli lähemmäs reaalielämän tavallisia naisia niin mitä tapahtuu? Lantio levenee, tissit kasvavat, hartiat levenevät hiukan, kädet ja reidet paksunevat.
Entä moniko lihas alkaa pullottaa?
EI YKSIKÄÄN.
Miesten femiinisyyttä arvioiva silmä ja "normaalin" rajat kulkevat tuon hoikan pehmeälinjaisen naisihanteen ja normaalin terveen naisen pehmeälinjaisen kropanmallin välillä. Kaikki mikä on noista kahdesta pois - (anorektinen alipainoisuus, morbidi ylipainoisuus, luonnottomat ruumiin mittasuhteet tai vaikkapa lihaksikkuus) - eivät edusta femiinisyyttä vaan "jotain muuta".
Lihaksikas naisen vartalo ei ole miellyttävän näköinen useimpien miesten mielestä. Kyseessä ei ole "pelko" vaan miesten luontainen taipumus kokea femiinit piirteet naisissa haluttaviksi - ja ei-femiinit poikkeavuudet luotaantyöntäviksi.
Yksikään fitness-median aivopesemä ruumis-ihanteen kieroutuma ei pysty selittämään tätä pois. Jos arvon hulk-nainen tykkää omasta ruumiistaan niin se on täysin hyväksyttävää ja hyvä juttu henkilökohtaisesti. Mutta älkää nyt jumalauta koittako uskotella että valtaväestö jakaisi mielipiteenne tai että maagisesti muiden mielipide olisi treenaamisenne myötä muuttunut? Me olemme jokseenkin Katy Perrymäiset muodot ihanteeksemme kokeva mieslauma ja se on meidän suurjoukkomme mielipide.
Jokaiselle treenaavalle naiselle sanoisin tämän: Tehkää asia vain itsenne takia, mutta älkää odottako että sinua tullaan ihailemaan naisellisena - koska useimpien mielestä lopputulos ei sitä ole. Jos nainen haluaa näyttää naiselliselta miehen silmissä hänen kannattaa tähdätä ei-anorektisen hoikkuuden ja terveen rehevyyden väliin.- ManseGainer
Jos artikkelin kuvitus vastaa peilikuvaa, niin saattaa olla aika epämiehekäs olo, jolloin naisella pienikin lihasmäärä näyttää "miehekkäältä".
http://bodyimage-bodyessence.com/adding-weight-to-skinny-guys/
Jos hakee Googlella "fit girl" ja "fit guy", niin käy melko selväksi ero naisellisen ja miehekkään treenatun kropan välillä.
http://cooldudestuff.com/wp-content/uploads/2012/07/Fit_Girl_Friday_91.jpg
http://fitz101.com/wp-content/uploads/2013/03/fit-guy.jpg - Silmät näkee
ManseGainer kirjoitti:
Jos artikkelin kuvitus vastaa peilikuvaa, niin saattaa olla aika epämiehekäs olo, jolloin naisella pienikin lihasmäärä näyttää "miehekkäältä".
http://bodyimage-bodyessence.com/adding-weight-to-skinny-guys/
Jos hakee Googlella "fit girl" ja "fit guy", niin käy melko selväksi ero naisellisen ja miehekkään treenatun kropan välillä.
http://cooldudestuff.com/wp-content/uploads/2012/07/Fit_Girl_Friday_91.jpg
http://fitz101.com/wp-content/uploads/2013/03/fit-guy.jpgNiin?
Kyse ei ollutkaan treenattujen kehojen vertailusta - vaan siitä että onko rääkkikroppa naisella naisellinen.
Minun ja monen muun miehen mielestä ei ole. Sinä saat olla eri mieltä - aivan kuten The Onekin - mutta te edustatte miesväestön marginaalia mieltymyksillänne jotka mitä ilmeisimmin juontavat juurensa bodyshop-median ylikuluttamiseen :)
Jos haluat keskustella siitä mikä on sellaisen marginaaliryhmän kuin "Punttikarjut" naisihanne - niin ei muuta kuin sille forumille missä treenaajat kokoontuvat. Täällä puhutaan laajasta naisihanteesta johon on syytä sopia se 98,5% valtaväestö jotka eivät ole punttikarjuja.
Oma kahdeksankymmenen viiden kilon fyysisen työn muokkaama miesvartaloni haluaa vierelleen naisellisen naisen - ja mistään Loch Fitnessin hirviönaisista ne piittaa hevon helvettiäkään. "Fit girl friday" mimmi on jotenkin vielä inhimillisen näköinen naispiirteineen, mutta ns. "naisasteikolla" ei kyllä kohoa edes keskikastiin, yhtä hyvä - tai huono - kuin joku vähän pullukka mimmi.
Mutta jokaisella on oikeus mielipiteeseensä - fitness-medialla itsensä marinoimalla punttikarjullakin. Sensijaan sitä ei terve mieli voi sallia että marginaali-ihmisten mieltymyksistä yritetään pakottaa valtaväestön mieltymyksiä.
Ps. Paras nainen - jos ajatellaan marginaaliväestön yhteensovitettuja mieltymyksiä - on täyteen tatuoitu lihaksikas lyhythiuksinen nainen jolla on vähintään 30 lävistystä naamassa - ja ihan vitun isot silikonitissit.
Jostain syystä en halua olla lähelläkään "marginaalin mukaan viritettyä"... - Silmät Näkee
Silmät näkee kirjoitti:
Niin?
Kyse ei ollutkaan treenattujen kehojen vertailusta - vaan siitä että onko rääkkikroppa naisella naisellinen.
Minun ja monen muun miehen mielestä ei ole. Sinä saat olla eri mieltä - aivan kuten The Onekin - mutta te edustatte miesväestön marginaalia mieltymyksillänne jotka mitä ilmeisimmin juontavat juurensa bodyshop-median ylikuluttamiseen :)
Jos haluat keskustella siitä mikä on sellaisen marginaaliryhmän kuin "Punttikarjut" naisihanne - niin ei muuta kuin sille forumille missä treenaajat kokoontuvat. Täällä puhutaan laajasta naisihanteesta johon on syytä sopia se 98,5% valtaväestö jotka eivät ole punttikarjuja.
Oma kahdeksankymmenen viiden kilon fyysisen työn muokkaama miesvartaloni haluaa vierelleen naisellisen naisen - ja mistään Loch Fitnessin hirviönaisista ne piittaa hevon helvettiäkään. "Fit girl friday" mimmi on jotenkin vielä inhimillisen näköinen naispiirteineen, mutta ns. "naisasteikolla" ei kyllä kohoa edes keskikastiin, yhtä hyvä - tai huono - kuin joku vähän pullukka mimmi.
Mutta jokaisella on oikeus mielipiteeseensä - fitness-medialla itsensä marinoimalla punttikarjullakin. Sensijaan sitä ei terve mieli voi sallia että marginaali-ihmisten mieltymyksistä yritetään pakottaa valtaväestön mieltymyksiä.
Ps. Paras nainen - jos ajatellaan marginaaliväestön yhteensovitettuja mieltymyksiä - on täyteen tatuoitu lihaksikas lyhythiuksinen nainen jolla on vähintään 30 lävistystä naamassa - ja ihan vitun isot silikonitissit.
Jostain syystä en halua olla lähelläkään "marginaalin mukaan viritettyä"...Ja jos millään saan pyytää jokaista treenaavaa naista pohtimaan : "Ketä haluan miellyttää kropallani?".
Jos vastaus on :
"Itseäni ja ManseGainerin ja TheOnen tyyppisiä miehiä" niin GO FOR IT - kyseessä on sun juttusi, OMA ihanteesi jonka oleellinen piirre on se että se poikkeaa valtavirrasta. Silloin on aivan turha tulla kyselemään että "Olenko hyvä" valtavirran mukaan menevältä porukalta - mene kysymään niiltä jotka näkevät kehonvirittämisessä hohtoa, heiltä saat taatusti positiivisen kannustimen.
Me muut sitten omataan toisenlainen maku ja meitä et voi miellyttää valinnallasi, aivan kuin linnun lailla syövä laiheliini ei voi miellyttää em. korstoja koska on "rääpäle" - vaikka monien miesten mielestä on vallan naisellinen ja ihana.
Koska tapani on sisällyttää jonkinlaista vittuilua viesteihin niin ... olen pohtinut että miksi juuri treenaajat tykkäävät lihaksikkaista naisista. Olisi äärettömän halpaa puhua piilo-homoseksuaalisuudesta - joten jätetään se halpamainen kortti nyt käyttämättä. Sensijaan voin olettaa että treenaavat korstot ovat treeniensä jälkeen niin puhki että tarvitsevat jonkun kantamaan kauppakassiaan joten naisessa ehkä on syytäkin olla papua... :) Silmät Näkee kirjoitti:
Ja jos millään saan pyytää jokaista treenaavaa naista pohtimaan : "Ketä haluan miellyttää kropallani?".
Jos vastaus on :
"Itseäni ja ManseGainerin ja TheOnen tyyppisiä miehiä" niin GO FOR IT - kyseessä on sun juttusi, OMA ihanteesi jonka oleellinen piirre on se että se poikkeaa valtavirrasta. Silloin on aivan turha tulla kyselemään että "Olenko hyvä" valtavirran mukaan menevältä porukalta - mene kysymään niiltä jotka näkevät kehonvirittämisessä hohtoa, heiltä saat taatusti positiivisen kannustimen.
Me muut sitten omataan toisenlainen maku ja meitä et voi miellyttää valinnallasi, aivan kuin linnun lailla syövä laiheliini ei voi miellyttää em. korstoja koska on "rääpäle" - vaikka monien miesten mielestä on vallan naisellinen ja ihana.
Koska tapani on sisällyttää jonkinlaista vittuilua viesteihin niin ... olen pohtinut että miksi juuri treenaajat tykkäävät lihaksikkaista naisista. Olisi äärettömän halpaa puhua piilo-homoseksuaalisuudesta - joten jätetään se halpamainen kortti nyt käyttämättä. Sensijaan voin olettaa että treenaavat korstot ovat treeniensä jälkeen niin puhki että tarvitsevat jonkun kantamaan kauppakassiaan joten naisessa ehkä on syytäkin olla papua... :): "Ketä haluan miellyttää kropallani?".
-pssst...ainoa oikea vastaus tuohon on:
Minua itseäni.
"meitä et voi miellyttää valinnallasi,"
-Aika harva nainen ylipäätään kelpuuttaa miehekseen itseään heikompaa miestä. Ja luulisi miehellekkin olevan melkoisen kuohitseva kokemus olla se fyysisesti heikompi osapuoli parisuhteessa. Joten nou hätä, vahvemmat neitoset takuulla kiertävät teikäläisen kaukaa.. X)
"olen pohtinut että miksi juuri treenaajat tykkäävät lihaksikkaista naisista."
-Kun vaatii itseltään huippukuntoa, niin miksi kumppanin kohdalla tyytyisi sohvaperunaan..?!
Ne sohvaperunat ei kun ei oikein tahdo pysyä samassa tahdissa.. ;)
" Sensijaan voin olettaa että treenaavat korstot ovat treeniensä jälkeen niin puhki että tarvitsevat jonkun kantamaan kauppakassiaan"
-Oletat väärin..- Silmät Näkee
TheOne kirjoitti:
: "Ketä haluan miellyttää kropallani?".
-pssst...ainoa oikea vastaus tuohon on:
Minua itseäni.
"meitä et voi miellyttää valinnallasi,"
-Aika harva nainen ylipäätään kelpuuttaa miehekseen itseään heikompaa miestä. Ja luulisi miehellekkin olevan melkoisen kuohitseva kokemus olla se fyysisesti heikompi osapuoli parisuhteessa. Joten nou hätä, vahvemmat neitoset takuulla kiertävät teikäläisen kaukaa.. X)
"olen pohtinut että miksi juuri treenaajat tykkäävät lihaksikkaista naisista."
-Kun vaatii itseltään huippukuntoa, niin miksi kumppanin kohdalla tyytyisi sohvaperunaan..?!
Ne sohvaperunat ei kun ei oikein tahdo pysyä samassa tahdissa.. ;)
" Sensijaan voin olettaa että treenaavat korstot ovat treeniensä jälkeen niin puhki että tarvitsevat jonkun kantamaan kauppakassiaan"
-Oletat väärin..Puhut taas vain itsestäsi / marginaaliryhmä punttikarjuista. Samoin sinulta jää huomaamatta että "sohvaperunan" ja "Äärimmäistä rääkkitreeniä vetävän hulk-naisen" väliin jää todella monta tervettä vaihtoehtoa.
Itse koen olevani huippukunnossa, 8 tunnin todella intensiiviset fyysiset päivät eivät väsytä työpäivän jälkeenkään, en tarvi mitään keinotekoisia treenejä tai lisäravinteita kroppani jatkeeksi ja ainoa liikunnallinen harrastukseni - jalkapallo - sujuu oikein loistavasti. Nainen josta pidän ei ole kovin urheilullinen mutta perusaktiivinen, hoikka, älykäs ja kaunis - En koe että minun ja hänen tarvitsisikaan olla millään tavalla fyysisesti samalla linjalla. Miksi ihmeessä? En etsi peilikuvaani vaan naista jolla on asioita joita minulla ei ole - kuten viehkeyttä, empaattisuutta ja muita naisellisia piirteitä niin fyysisesti kuin henkisestikin.
Kyllä näistä jutuista näkee selvästi kuinka punttikarjujen loputon kehokeskeisyys muuttuu lopulta siihen että peilikuva siirretään odotuksiksi toisista ihmisistä; mikäs siinä - saahan niin tehdä mutta aika uskomattoman kapeakatseistahan tuo on kokonaisuuden kannalta; ihmettelenkin että kuinka kapea onkaan se elämä-kokemus missä "Huippuruhoa" lopulta liikutetaan.
Mutta kukin tavallaan, jotkut tyytyy vähään - minä en. Silmät Näkee kirjoitti:
Puhut taas vain itsestäsi / marginaaliryhmä punttikarjuista. Samoin sinulta jää huomaamatta että "sohvaperunan" ja "Äärimmäistä rääkkitreeniä vetävän hulk-naisen" väliin jää todella monta tervettä vaihtoehtoa.
Itse koen olevani huippukunnossa, 8 tunnin todella intensiiviset fyysiset päivät eivät väsytä työpäivän jälkeenkään, en tarvi mitään keinotekoisia treenejä tai lisäravinteita kroppani jatkeeksi ja ainoa liikunnallinen harrastukseni - jalkapallo - sujuu oikein loistavasti. Nainen josta pidän ei ole kovin urheilullinen mutta perusaktiivinen, hoikka, älykäs ja kaunis - En koe että minun ja hänen tarvitsisikaan olla millään tavalla fyysisesti samalla linjalla. Miksi ihmeessä? En etsi peilikuvaani vaan naista jolla on asioita joita minulla ei ole - kuten viehkeyttä, empaattisuutta ja muita naisellisia piirteitä niin fyysisesti kuin henkisestikin.
Kyllä näistä jutuista näkee selvästi kuinka punttikarjujen loputon kehokeskeisyys muuttuu lopulta siihen että peilikuva siirretään odotuksiksi toisista ihmisistä; mikäs siinä - saahan niin tehdä mutta aika uskomattoman kapeakatseistahan tuo on kokonaisuuden kannalta; ihmettelenkin että kuinka kapea onkaan se elämä-kokemus missä "Huippuruhoa" lopulta liikutetaan.
Mutta kukin tavallaan, jotkut tyytyy vähään - minä en."Puhut taas vain itsestäsi / marginaaliryhmä punttikarjuista. "
-Ammattilaisena puhun useamman vuosikymmenen kokemuksella ja laajaan asiakaskuntaan (joita on niin teineistä aina tuonne 72 vuotiaisiin ja kuntoutujista ammattiurheilijoihin) pohjautuvalla kokemuksella.
"Itse koen olevani huippukunnossa"
-Vaikka itse kokisit itsesi teräsmieheksi se ei silti tee siitä vielä faktaa..! XD
"En koe että minun ja hänen tarvitsisikaan olla millään tavalla fyysisesti samalla linjalla"
-Suhteen kannalta on parempi jos ollaan edes suurinpirtein samalla linjalla.
Pointti oli siinä, että jos jompikumpi on himourheiulija ja toinen on sohvaperuna, ni näin radikaalit elämäntapaerot todennäköisesti rasittavat suhdetta. Kun sitten taas jos kumpikin on himourheilija tai sohvaperuna, ni tämä sitten taas todennäköisemmin yhdistää heitä.
Naisen kun nyt on muutenkin lähes mahdotonta saavuttaa edes kohtuullisessa kunnossa olevan miehen voimatasoja. Mistään ammattilaisista puhumattakaan. Ja eihän se ole tarkoituskaan.
"jotkut tyytyy vähään - minä en. "
-En minäkään. Siksi en valitsisikaan kumppanikseni naista joka ei myös itse treenaa (treenata voi muuten muuallakin kuin salilla.. ;) ) kovaa ja pidä itsestään huolta. ;)
- pelottavia?
Ei ole, Ihania ovat ja sais olla enemmän tässä maassa. =)
- Pelkääkö?
Ei pelkää. Ainoastaan jos naisella on liihan lihaksikas vartalo se ei ole kaunis.
Tässä sopivasti lihaksia ja kiinteyttä.
http://www.youtube.com/watch?v=UqdBv9MJcXc - Vastakysymys
Oletko lihaksikkaana naisena valmis ottamaan "ei lihaksikkaan" tavallisen miehen?
- heikkomies
Minä en...pelkää vaan tykkään jos nainen nauttii näyttää miehelle voimansa. Olen vähän alistuva ja voimakkaan naisen käsittelyssä on kiihottavaa olla. Jos tykkäät niin mailaa alistuvainen@jippii.fi
- etewewteet
Kyse on lähinnä siitä, että isot lihakset eivät sovi naiselle samoin kuin mekko ja huulipuna eivät sovi miehille. Jäntevä ja hyvässä kunnossa (fitnesstytöt) oleva nainen on kuitenkin kaunista katsottavaa. Mutta sellainen mieshormonia itseensä piikittänyt miehen ja naisen välimuoto ei ole mitään kaunista katseltavaa.
Mä tykkäisin kyllä!
Pidän vahvoja ja määrätietoisia naisia seksikkäinä. Itse ole laiha luikku kirjojen parissa viihtyvä laiheliini. Kyllä tahdonvoima tai fyysinen voima tekee naisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047