Olen varannut Booking.com kautta hotellin Hong Kongissa. Varaukseen sisältyi maksuton peruutus, eikä siihen liittynyt mitään etukäteismaksuja.
Tänään sain viestin, jossa yritettiin rahastaa 50 % etukäteismaksua. Viesti näytti huijaukselta, joten olin yhteydessä Bookingiin, josta hyvin nopeasti sain vastuksen, että kysymyksessä oli huijausviesti. Selvittävät tahollaan asiaa.
Huijausviestejä hotellivarauksissa.
Ainutko
2
979
Vastaukset
- jon6
Kiitos varoituksesta.
Muista myös, että Booking.com hinnoista puuttuu mahdollisesti paikallisia veroja, jotka tulevat hinnan päälle. Esim. Agodalla ko verot sisältyvät. Itse käytän vertailussa www.hotelscombined.com sivustoa.
Seuraavalle matkalleni tein varauksia (4) sekä Booking.com, että Agoda.com kautta- Ainutko
Kiitos vertailuvinkistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1007925- 1075637
- 2784932
- 494893
- 763657
- 512879
- 632625
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222488Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292422- 412304