Ollaan parasta aikaa majoittuneena Bang Niang rannalle. Lauantaina olisi tarkoitus lähtee khao sokiin,meinattiin mennä ihan paikallisella bussilla. Osaisko joku neuvoa miten toimia, mistä ja miten bussien kyytiin pääsee?
bang niang
3
303
Vastaukset
Varmin tapa olisi mennä linja-autoasemalta.
Löytyy kartan ihan yläreunasta. Turha odottaa että se olisi perinteinen asema, pari penkkiä katoksessa :) Löytyy sen liikerakennuksen takaa.
http://www.khaolaklovers.com/Khao-Lak-Map-2.htm- 3939393
Miten reissu sujui? Pääsittekö ihan viidakkoon vaeltamaan ilman opasta?
- asg
Viidakkoon pääsee ilman opasta, kartta kannatta ottaa ja yksin ei kannata lähteä. Portilla peritään 200 bathin pääsymaksu kansallispuiston sisälle. Bussiin bang niangilta 7/11 kohdalta tien varteen ja bussin tullessa käsi ylös bussit pysähtyy. Busseja menee tunnin välein. Näin paikalliset homman neuvoivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358