Terve,
etsiskelen itselleni sopivaa kämppäkaveria 56 neliön kaksioon noin viidentoista minuutin kävelymatkan päähän Keravan asemalta. Kämppään voisit muuttaa helmikuun lopussa/maaliskuun alusta. Viereisestä rakennuksesta löytyy Siwa ja keskustan palvelut ovat kävelymatkan päässä. Käytössäsi olisi pienempi kämpän huoneista, itse asuisin "olohuoneessa". Molemmissa huoneissa on ovet joten pääsee omaan rauhaan pakoon tarvittaessa. Yhteisessä käytössä olisi keittiö ja vessa, sekä pieni verkkokellari. Taloyhtiössä on myös pyörävarasto ja tarvittaessa saa tilata oman saunavuoron.
Itse olen työssäkäyvä ja työni takia olen kolmen viikon jaksoissa poissa eli sinulla tulee olemaan omaa rauhaa kämpässä paljon. Tästä syystä en ota tähän ketä tahansa. Joten jos sinulla ei ole vakaita tuloja, juhlit rajusti ja tuhoat juuri remontoimaani asuntoa, jätä väliin. Olen asunut kolmen kämppiksen kanssa ennen, ei ole uutta hommaa minulle. Vuokra n. 370, johon kuuluu vesi ja nettiyhteys. Sähkölaskut maksetaan puoliksi, sen suuruudesta en osaa sanoa vielä.
Kuvia ja lisätietoja saa kyselemällä. Kämpässä on pintaremontti valmistumaisillaan ja keittiö on vielä tekemättä mutta kuten jo mainitsin helmikuun lopussa kämppä on täysin valmis toisen ihmisen siihen muuttaa. Minulla ei ole eläimiä, enkä tupakoi, harvemmin edes juhlin. En ole kuitenkaan tiukkapipo ja minun kanssani on helppo tulla toimeen.
Kiinnostuneet voivat olla yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen josecmher@yahoo.com
Alivuokralainen Keravalle
cuautli1
3
142
Vastaukset
- vkrl
onko autopaikkaa?
- cuautli1
itselläni ei ole, tiedustelen onko vapaana isännöitsijältä
- cuautli1
Vapaana olis autopaikka lämmityspistokkeella, maksaisi yhdeksän euroa kuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132