Onko muita joilla ei ole sosiaalista elämää yhtään?
Nyt varsinkin tulin taas huomanneeksi kuinka kurja mun tilanteeni on, olen ollut viimeiset 4pvä kipeenä, vain koneella nyhjännyt päivät pitkät. Masentavaa. Ja kukaan ei ole mua edes kaivannut. Vaikka eihän mulla edes ole ketään kuka mua kaipaisi.
Miten mun kannattaisi lähteä rakentamaan sosiaalista elämää itselleni??
Ei sosiaalista elämää
3
431
Vastaukset
- sekaan vaan
Sosiaalista elämää on siellä missä on ihmisiäkin eli koulussa, töissä, harrastuksissa. Tai virtuaalisesti jossain nettiyhteisöissä, asiallisilla keskustelupalstoilla (ei Suomi24), pelimaailmoissa, chateissä. Sen sijaan, että vain odottaa toivoen että joku ottaisi yhteyttä tai että joku kiinnostuisi sinusta, niin kiinnostu sinä muista ja ota muihin yhteyttä. Mene sinne missä on ihmisiä eli sosiaalista elämää. Etsi vaikka ensin netistä muita, jotka on kiinnostuneet samoista asioista kuin sinä ja ole oma itsesi, ystävällinen kaikille. Siitä se lähtee.
- JJOOO
NIINKKÖ
- 10 + 6
Laitappa vaikka jollekkin vanhalle kaverille/ystävälle puhelimella/facebookissa viestiä "Mistäs sulle nykyään kuuluu?".
Siitä se pikkuhiljaa lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902717- 1041931
- 1191708
- 1451701
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä311661Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2861405- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241190