Joo eli olen 14-vuotias tyttö Tampereelta, joka etsii itselleen hoito-/vuokrahevosta. Etsin lähinnä suomenhevosta, mutta myös muista kylmäverisistä hevosista olen kiinnostunut. Vuokraus voisi maksaa 8-16 euroa. Etsin hevosta Tampereelta, tai mahdollisesti muualta pirkanmaalta, mutta bussiyhteydet olisi mukavat (koska ei omaa autoa ole...).
Ratsastusta ja hevosten hoitoa olen harrastanut melkein 7 vuotta. Osaan omatoimisesti hoitaa hevoset ja laittaa varusteet. Kiinnostunut olen sekä koulu- että esteratsastuksesta. Maastoillut olen aina välillä.
Hevosen tulisi olla kiltti ja rauhallinen. Hyppäämisestä tykkään, mutta ei ole pakollista.
Tässä samalla etsin itselleni kesätöitä heinäkuuksi, mahdollisesti tallilta, joten jos kaipaat hevostenliikutus- tai tallityöapua lähettele viestiä. :)
Etsin siis vuokrahevosta omalta tallilta. Ylläpito ei ole mahd. :)
ota yhteyttä mikäli omistat hevosen!
hilmauris@hotmail.com
Olisko liikutettavaa??
hevosta vailla
0
100
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096