Kertokaahaan kokemuksia Opel Merivasta. Uutta autoa tarviisin ja yks Meriva olis kiikarissa mutta netissä kattoin tyyppivikoja ni pani miettimää että pitäskö sitä joku muu auto sittenki.. Eli kokemuksia, hyvä ja huonoja.
Kokemuksia Merivasta?
1
230
Vastaukset
- merrrriva
Eka korimallisessa Merivassa on tilaa hyvin kaikkialla. Takana on taxiluokan jalkatilat ja takakonttiin mahtuu kohtuullisesti tavaraa. Jos takana ei ole ketään, niin takapenkkejä voi liikuttaa eteen, jolloin takakonttiin mahtuu vaikka mitä. Auto on hieman herkkä sivutuulelle korkean korin takia. 1.8 moottorin välitykset ovat liian tiheät ja moottori huuttaa motarilla. Itse tykkäsin kun sellainen oli perheessä 4 vuotta / 2003/125 tkm mittarissa. Koiranluut lonksuivat ja vaihdoin ne itse tunnissa. Muuta vikaa ei ollut.
Uudesta en osaa sanoa sitten yhtään mitään. Kivan näköinen se ainakin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299