Hei! onkos kellään ollut flunsaa jossa lievää päänsärkyä yskä.lihaskipu,nuha.ja haju ja makuaisti mennyt :(yhtenä aamuna pyörrytti.
kuumetta tuskin ollenkaan. nyt neljäpäivää olut maku ja hajuaisti kokonaan pois????
FLUNSSA!! SHIIH....
3
251
Vastaukset
- Sitkeä Flunssa
Ho hoi,
sama täällä. Ja on muuten tosi sitkeä, nuha on kestänyt nyt 4 vkoa ja yskä 3 vkoa. Sitten on läämpöilyä (kuumetta) aina välillä ja välillä lämpö laskee moneksi päivää ja sitten taas nouseee n 37,7 vaikka olen ottanut Buranan.
Lihaskipua, ruokahalut veks, nuutunut olo, ja just noi haju- ja makuaistimukset ihan zero. Tylsää. - maku- ja hajuaistia
Minulla on ollut kunnon influenssa noin 6 viikkoa kaikilla mausteilla. Haju- ja makuaistit katosivat taudin alkuvaiheessa ja vieläkään ei ole palautunut. Odottelen innolla sitä aamua, kun haistan kahvin tuoksun.
Toivottavasti olet jo tervehtynyt - Flunssasta kärsivä
Sama juttu minulla. Vinkkejä flunssan taltuttamiseksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309