Miten saan muutettua kojelautaan penkkien välissä olevat penkinlämmittimien katkaisijat, niitä on paskamainen haparoida 4 kertaa päivässä, vähintään. Hanska käsillä ei niitä tunne, eikä juuri paljaallakaan kädellä. Auto on 2012. Jaa, nyt tulikin mieleen että liimaisi päälle jotku korokepalat, ehkä sitten löytyisi paremmin.
Katkaisijat.
5
180
Vastaukset
- huono mikä huono
No on tosissaan ihme paikassa noi penkinlämmittimien kytkimet ja sellaiset pienet vielä, siis munkin Toyota Yaris Verso S mallissa.
Saabissa olen vielä tottunut kolmiportaiseen lämmitystehoon, niin nämä toyotan on/off penkinlämmittimet on kyllä todella syvältä...
Ja nyt pakkastalvessa huomaa kuinka kylmä auto toyota on??? Lämmityslaitteen teho ei riitä millään. Ensi talveksi tämä vaihtuu kyllä johonkin muuhun merkkiin, tässä on niin paljon suunnitteluvirheitä ettei voi antaa millään anteeksi.- kuuma on.
Sun autossa on joku vika lämppärissä, jos pakkasta on -20, ja olen ajanut 5 minuuttia, mun tarvii alkaa vähentää tehoja pienemmälle, ettei tule hiki. Ahaa, sulla onkin Verso, mun on tavallinen Varis, onko siinä Versos sitten huonompi lämppäri?
- 13+17
Termostaatti falskaa ja ajattelit vaihtaa siksi koko autoa?
Kuulostaa erittäin järkevältä ratkaisulta. Uusi termostaatti kun maksaa kuitenkin useamman euron.
- Yaris 2012 sol
Napit on kyllä väärässä paikassa , mut hiki tulee -10 asteen pakkasessa , jos lämmönsäädin täysillä. Jo puhaltimen kakkos asennossa.
- Kiala Rummuttaja
Pyllystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742972
- 682847
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261612
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269