Katkaisijat.

huonot on nuo.,..

Miten saan muutettua kojelautaan penkkien välissä olevat penkinlämmittimien katkaisijat, niitä on paskamainen haparoida 4 kertaa päivässä, vähintään. Hanska käsillä ei niitä tunne, eikä juuri paljaallakaan kädellä. Auto on 2012. Jaa, nyt tulikin mieleen että liimaisi päälle jotku korokepalat, ehkä sitten löytyisi paremmin.

5

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huono mikä huono

No on tosissaan ihme paikassa noi penkinlämmittimien kytkimet ja sellaiset pienet vielä, siis munkin Toyota Yaris Verso S mallissa.

Saabissa olen vielä tottunut kolmiportaiseen lämmitystehoon, niin nämä toyotan on/off penkinlämmittimet on kyllä todella syvältä...

Ja nyt pakkastalvessa huomaa kuinka kylmä auto toyota on??? Lämmityslaitteen teho ei riitä millään. Ensi talveksi tämä vaihtuu kyllä johonkin muuhun merkkiin, tässä on niin paljon suunnitteluvirheitä ettei voi antaa millään anteeksi.

• kuuma on.

Sun autossa on joku vika lämppärissä, jos pakkasta on -20, ja olen ajanut 5 minuuttia, mun tarvii alkaa vähentää tehoja pienemmälle, ettei tule hiki. Ahaa, sulla onkin Verso, mun on tavallinen Varis, onko siinä Versos sitten huonompi lämppäri?

• 13+17

Termostaatti falskaa ja ajattelit vaihtaa siksi koko autoa?
        Kuulostaa erittäin järkevältä ratkaisulta. Uusi termostaatti kun maksaa kuitenkin useamman euron.

• Yaris 2012 sol

Napit on kyllä väärässä paikassa , mut hiki tulee -10 asteen pakkasessa , jos lämmönsäädin täysillä. Jo puhaltimen kakkos asennossa.

• Kiala Rummuttaja

Pyllystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2972
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2847
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1832
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1689
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1612
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1610
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe