HELLO! MITEN YLEENSÄ MAALISKUUN PUOLIVÄLISSÄ ON KELIT LONTOOSSA? ONKO VIELÄ KYLMÄÄ? OLEN KATSELLUT HOTELLIA PADDINGTON/BAYSWATER SUUNNALTA. ONPA VAIKEETA....5 YÖTÄ VIIPYISIN JA VALMIS MAKSAMAAN N.300 EUROA. AINA KUN LÖYDÄN HYVÄLTÄ KUULOSTAVAN HOTELLIN ON SITÄ JOSSAIN PALSTOILLA TAAS HAUKUTTU KOVASTI. SIISTI SAIS OLLA JA SUIHKU KUNNOLLINEN.EI ELUKOITA TAI HOMEEN HAJUA. ONKO EHDOTUKSIA?? Yksin lähden reissuun...
Maaliskuussa Lontooseen...
3
251
Vastaukset
- lived there
Ascot Hyde Park hotel ihan mukiinmenevä; huoneita rempattiin viime vuonna (mm. ei enää kokolattiamattoja ainakaan osassa huoneita, kylppäreitä uudistettiin). Valitettavasti viime vuoden lopulla hinnat ovat muuttuneet niin, ettei aamupala enää kuulu huonehintaan, näkyy maksavan £2,50.
- Hannele
Rhodes Hotel http://www.booking.com/hotel/gb/rhodes.fi.html
Oli siisti ja hyvien yhteyksien läheisyydessä. Huone oli pieni, mutta sisälsi kaiken tarpeellisen. Itse olin siellä marraskuussa. - travelbag
RHODES hotelli todella hyvalla sijainnilla, ollut joskus heille toissakin, vuosia sitten hullu omistaja, vaan silti OK. paikka. Heilla ilmeisesti toinenkin hotelli, lahella Paddington tube asemaa (maanalainen). Sekin OK sijainti.
jos teille on mahdollista, itse ainakin teen nain kun Lontooseen menen, otan metron tai bussin valitsemalleni alueelle, ja kiertelen sitten soittamassa B & B hotelleja, katsoen huoneetkin ja kysyn hinnan, sitten saa ainakin mita etsii.
Englannissa leuto ilmasto, ei voi Suomeen verrata, viileaa tietenkin, ehkapa jopa kylmaa silla onhan viela talvi menossa. Lampimat vaatteet ja takki, ja huivi mukaan siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732845
- 642733
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201580
- 151422
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239