KIIRA KORPI MAITOMAINOKSESSA

Oudot silmät

Huvittavaa kyllä mutta mun mielestä kiiran naama näyttää jotenkin UFO-olion naamalta. Meikkaamalla saatu paremmaksi. Ei kaunis luonnostaan.

16

495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kateus vie kalatkin vedestä:) kamalaa että joku niin kauniista ja nuhteettomasta Kiirastakin löytää rumaa,hyi!
      Kiira niin luonnon kaunis, että häikäisee.

• Uutta naamaa

Kiira joutaisi jo pois julkisuudesta ja mainoksista. Eiköhän se ura jo ollut ja mennyt...yhtä kaatuilua ilman sen kummempaa menestystä.
        Ihmetyttää miten tästä on leivottu joku sankari. Ulkonäkö suht tavallinen ja ulosanti ihan ala-arvoista. Outoa jos tämmöisellä on mainosarvoa, luulisi olevan edustavampiakin urheilijoita.

• naapurinrinsessa

Kiira on kaunis naapurintyttö! kyllä hohtaa! mutta, ei hänessä seksiä ole tippaakaan! kauniinpiakin on, malli maailmassa ei pärjäisi laisinkaan! ja puhe tapa on järkyttävä

• 6+7

Juu, Kiira on niin kaunis, että silmiä häikäisee, mutta kun avaa suunsa, niin korvatulpat olisivat tarpeeseen.

• ei pahalla

Mustakin jotenkin suorastaan pelottavan näköinen olio mainoksessa. Muovinen ja liian puunattu, ei sovi yhtään maidon luonnolliseen imagoon.

• Raikkali

No totta...jotenkin UFO tulee mieleen. Ei pahalla muttei niin hyvälläkään. Kateellinen en ole, olen mies. Totuuksia saa sanoa. Ihan koulutyttöhän tuo. Ei laaksoa ei kukkulaa!!!!

• Phöh

Miksi tämä kirjoitus on Missit-palstalla? Ei Kiira ole missi. Mutta mitä tulee tuohon UFO-olion naamaan, niin olen kyllä täysin eri mieltä. Kiira on kaunis tyttö. Mainos olisi kyllä ollut tyylikkäämpi ilman puhetta.

• ei pahalla

On kaunis, en minä ainakaan sitä tarkoittanut, ettei olisi.

Mainos on vain täysin epäonistunut. Kiira näyttää perin omituiselta ja räikeältä, kun tarkoitus lienee, että olisi "maidonraikas" tyttönen.

• Tää on hyvää

Kiiran ihana luonnolisuus loistaa poissaolollaan tosta mainoksesta...harmi! Jos vaikka Valiolla tajuttais tulevaisuudessa korvata Kiira Tuksulla?

• ei häävi

Sen kasvot muistuttavat heinäsirkan naama värkkiä. Ei pahalla. Onkohan se ufon ja sirkan ........

• Siira1

Minusta ihana. Panisin!

• kiitos paljon

Oi kuinka ihana oli Kiira Inhimillisessä tekijässä.

• näin on kyllä

Valovoimaisin urheilijamme.

• lokijik

kyllä hän kaunis on, malliksi sopisi. Mutta, ei valitettavasti huippu-urheilijaksi, koska he ovat erittäin vankkarakenteisia, ja lihaksikaita. Kiira on hento, siro, heikko, voimaton. Luistelijalla pitäää olla reidet, lihasta, vankkuutta, mikä ei aina ole kaunista. Siksi hän ei pärjää MM-mitaleille. Saa kauneuspisteitä luistelussa, "taiteellisuudesta". Liian hento, siro, ujo, ja voimaton.
      Nim: ex-kilpaurheilija.

• Ritti

Taitoluistelun lajianalyysi-->luepa. Mitä helvetin tekemistä puheella on huippu urheilijassa? Hieno urheilija,kauniskin vielä,taitolaji lihasmassa ei kyllä kerro mitään,hermotus laji.
      Sopii hyvin suomalaiseen mainokseen juuri herkkyydellänsä,kuvastaa häntä myös urheilijana.
      Kuinka moni näistä viestiketjun kirjoittajista kokeillut taitoluistelua kilpaurheiluna??

• sakariina

suksi sudaniin!!Kiira sucks

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2560
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      61
      2506
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1410
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1193
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1137
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe