Tee ostoksia vain niiden verkkokauppiaiden sivuilla, jotka ovat liittyneet turvallisen maksamisen MasterCard SecureCode- tai Verified by Visa -palveluun.
MasterCard SecureCode ja Verified by Visa ovat Internet-maksamisen turvallisuutta parantavia palveluja. Kansainväliset korttiyhtiöt MasterCard ja Visa ovat kehittäneet ne yhteistyössä. Palveluissa todennetaan ostohetkellä maksun molemmat osapuolet: ostaja ja kauppias.
Maksa turvallisesti internetissä (luottokorttilla)
2
192
Vastaukset
- kortti-riski
maksa aina jos mahdollista paypal kautta, se on ainoa josta minulle ei ole tullut "harmia" ongelmia.
esim sinun kuvaamalla maksutavalla maksaessakin tuli muutaman kk kuluttua pankilta viesti, sopiiko että korttisi suljetaan ensiyönä, vai 5 vrk kuluttua. suljettii heti ja uusi tunnusluku ja kortti tuli alle viikon kuluessa, mitään harmia, eikä yhtään mitään vaivoja tullut.
Näin on käynyt jo yli 10 kertaa kun olen korteila ostellut, ostoksia on nykyään noin 2-5 per viikko, aloitin jo 1998.
ebay ostoksia on tililläni 1999.
kortissa on tullut laskutusvirheitä paljon mutta onneksi paljon enemmän positiivisia, minulle edullisia sen takia käytänkin myös korttia, mutta vain todella luotettavissa kaupoissa. - elisa_lompakko
Miten tämä uusi palvelu: Elisa Lompakko?
Voi tehdä virtuaalisia luottokortteja vaikka jokaiselle tilaukselle omansa,
mutta jos tulee ongelmia (ei tule tavaraa, rikkonainen tuote, jne) niin pystyykö elisalle tai luottokunnalle reklamoimaan ja saa rahansa takaisin?
Onko virtuaalinen luottokortti maksajalle yhtäturvallinen, kuin normaalikortti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337