Olemme lähdössä tuttavaperheemme kanssa turkin alanyaan kahdeksi viikoksi toukokuun lopulla. Haluaisin tietää että onko alanyassa kauppakeskuksia? olisi mukava shoppailla muuallakin kuin bazaareilla. Saa myös ehdottaa aktiviteettejä ja nähtävyyksiä, kun ollaan kumminkin kaksi viikkoa niin olisi kiva saada jotain aktiviteettia. :)
Alanyassa kauppakeskuksia ?
1
151
Vastaukset
- anski5
Alanyassa on alanyum ostoskeskus, hiukan keskustasta itään. Ei ole kovin suuri ostoskeskus, mutta muutamia vaate-, korukauppoja ym.löytyy.
Alanyasta löytyy myös normaaleja kauppoja bazaarien lisäksi. Suosittelen esim.waikiki liikettä, joka löytyy ataturk kadulta (pääkatu) Ihania lastenvaatteita!
Ns.25m kadulta löytyy paljon pikkukauppoja. Alanya on melko helposti haltuunotettava paikka joten kiertelemällä löytyy kivoja kauppoja.
Lapsille kivoja paikkoja ovat vesipuisto, delfiinishow ym. Meriretki on mukava, ja lipuja saa ostaa rannasta vähän joka paikasta. Läheiseen vuoristoon kannattaa tehdä retki, voi ottaa esim.taksin ja tehdä vaikka puolipäivä retken, kunhan kyselee hinnat valmiiksi. Eroja löytyy! Linnoituksella kannattaa ilmanmuuta käydä, kauniit näköalat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184