Kysymys lopputilin maksamisesta

Pete_Pp_62

Moro!

Pahoittelen että esitän tämän tyhmän kysymyksen, mutten erinäisistä syistä voi oikein kysyä keneltäkään muulta, enkä liittoon kehtaa ottaa yhteyttä ennen kuin saan jonkinlaisen varmistuksen että mua on kusetettu..

Olen ollut töissä eräässä yrityksessä 29.04.2011 alkaen, joten tästä päivästä on lähdetty siis laskemaan lomarahaa.

Olin kuukausipalkkalainen, ja otin lopputilin tuossa 7.01.2013, ja sain nyt lopputilistä tilinauhan.

Kysymykseni koskeekin lomarahoja, en ole pitänyt yhtäkään viikkoa talvilomaa koko aikana yrityksessä, ja minulle maksettiin lopputiliin 2100 euroa lomakorvausta. (kuukausipalkkani on n. 2300e)

Vuonna 2011 minulla ei muistaakseni ole ollut kesälomaa, tai jos on ollut niin on ehkä ollut viikko?

2012 täysi kesäloma, tai kolme viikkoa, anteeksi huono muistini, alkaa ikä jonkin verran ilmeisesti painaa.

2011 tai 2012 ei talvilomaa, 2012 talvilomalistojen ilmestyessä minulle sanottiin ettei minulle ollut kertynyt talvilomaa pidettäväksi vielä.

Mutta pakkohan siellä on jotain olla, ainakin jotain maksettavaksi tähän lopputiliin? Ja tuntuu että tuo on muutenkin liian pieni tuo lopputilini lomarahan osalta koska olen kuitenkin ollut jatkuvasti töissä aikavälillä 29.04.2011-21.01.2013

4

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AY1

Kysy omasta liitosta onko makseetu oikein?.
      En muuta neuvoa voi antaa

• ...

kesälle 2011 ei ole kertynyt lomaa (ei myöskään talvilomaa)

kesälle 2012 kertynyt lomaa ajalta toukokuu 2011-maaliskuu 2012. talvilomaa ei ole kertynyt, koska maaliskuun 2012 lopussa olit ollut töissä vajaan vuoden.

kesälle 2013 ja seuraavalle talvelle sinulle olisi kertynyt täysimääräiset lomat.

pitämättä sinulla on jäänyt ilmeisesti ainakin ajalta huhtikuu 2012-joulukuu 2012 kertyneet lomat. niistä tuo summa koostunee. mitään tarkkoja summia en osaa kertoa.

• ........

Talvilomaa ei tosiaan kerry ennenkuin olet saanut täyden kesäloman. Ja se olisi vasta 2013 kesällä.

• palkanlaskija

Äkkiseltään katsottuna vaikuttaisi olevan ok. Pitämättä jääneet lomapäivät ovat lomapalkkaa työsuhteen päättyessä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2805
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2694
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      15
      1568
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe