Osaako kukaan neuvoa mistä voisin saada kuvalliset ohjeet Hoppediz 4,6m kantoliinaan? Maahantuojalta jo kysyin, mutta ei ollut ylimääräisiä eivätkä myöskään kopioi kyseisiä ohjeita? Suuri tarve olisi kun ei aiempaa kokemusta kantoliinoista ja kuulopuheiden perusteella liinan mukana (siis uuden liinan, minun ostamani käytetty) tulee todella hyvät kuvalliset ohjeet joista tällainen kantoliinan ekakertalainen käyttäjäkin oppisi sidontatapoja :)
Mistä kuvalliset ohjeet HOPPEDIZ 4,6m KANTOLIINAAN?
kantoliina
1
165
Vastaukset
- ei rek
Löydät sidonta ohjeita ihan googlaamalla, jopa yksinkertaisia videoita missä näytetään sidontojen teko. Esim. tässä paljon erilaisia sidontaohjeita: http://www.kantoliinakanava.fi/kantoliinakanava/tekstisivu.tmpl?navi_id=272
Itse käytin kantoliinaa parin kk:n ajan vauvalla ja siihen riitti yhden sidonnan opettelu (kietasuristi 2).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881537
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101410- 851344
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18885- 34856