Mistä tiedän onko rottani sokea? Onko ihan jotain näkyyvää juttua siinä? Minun pikkuiseni on vasta 6vk vanha. Siitä ajattelin kun pieni liikuttaa päätään oudosti hitaasti edes takaisin. Veljensä kanssa leikkii ihan normaalisti ja syö hyvin.
onko sokea
5
196
Vastaukset
- Sedä
Onko punasilmäinen? Etenkin ne tekee tuota päänheiluttelujuttua. Johtuu luultavasti siitä, että ne yrittää tarkentaa huonoa näköään. Eivät siis ole sokeita, mutta vielä vähän huononäköisempiä kuin mustasilmäisinäkin huononäköiset rottatoverinsa. Jotkut mustasilmätkin heijaa kylläkin päätään.
- kiitos:)
Kiitos paljon tiedosta...:) paljon parempi mieli tuli...:) Ajattelinkin että miten niin vikkelä voi olla ja pystyy kiipeilemäänkin niin hyvin...hirveesti olen rotista lukenut kun nämä pojat ovat ekat rottani (muita jyrsiöitä on ollut kanista gerbiiliin) mutta tästä päänheijauksesta ei ole ollut mitään misään...eli kiitoksia sulle viellä tuhannesti...:)
- ......
kiitos:) kirjoitti:
Kiitos paljon tiedosta...:) paljon parempi mieli tuli...:) Ajattelinkin että miten niin vikkelä voi olla ja pystyy kiipeilemäänkin niin hyvin...hirveesti olen rotista lukenut kun nämä pojat ovat ekat rottani (muita jyrsiöitä on ollut kanista gerbiiliin) mutta tästä päänheijauksesta ei ole ollut mitään misään...eli kiitoksia sulle viellä tuhannesti...:)
Ja on kyllä punasilmäinen...
- geh
Ei niinkään tarkentaa katsetta, vaan hahmottaa syvyyssuhteita paremmin. Ja myös rubiinisilmäiset heijaavat päätään ihan yleisesti.
- 8+2
Rotat ovat luonnostaan melkein sokeita. Ne liikkuvat ympäristössä suurimmaksi osaksi viiksien tuntoaistilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981410
- 1201333
- 711281
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611027- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937