Pääsin työhön jossa minulla on mahdollista säädellä omaa työvauhtiani. Voin pitää vapaita hetkiä ja surffata internetissä tai lähteä omille asioille ja kaupoille kesken työpäivän silloin kun huvittaa.
Olen todella mielissäni tästä mahdollisuudesta. Vaikka palkka ei ole oikein mistään kotoisin.
Oma aika työn lomassa rentouttaa!
2
182
Vastaukset
- 13+20
Tuo on kyllä tärkeää, että olisi työ missä voisi välillä ottaa rennosti. Luen aina kateellisena muiden kokemuksia siitä että töissä ei ole mitään tekemistä ja voi surfailla netissä pitkiä aikoja. Itseltä löytyy nyt lähihoitajan koulutus jolla ei kyllä mitään rentoa työtä ole luvassa, joko riehuvia adhd lapsia tai vaipanvaihtoa sairaalassa.
Kerran olen toimistotöissä ollut, mutta sillonkin tuli pomo kahden päivän päästä aloituksesta sanomaan että teen liian hitaasti töitä ja nettiin ei päässyt ollenkaan..
Tasan ei mene nallekarkit.. - Lollotilol
Olet siis Valtion hommissa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249