Olen perustamassa akvaarion ja mietin, ottaako miljoonakaloja, koska kaupassa näkemäni yksilöt ovat olleet niin upean näköisiä. Mutta mitä ihmettä teen jälkeläisille, syntyville poikasille. Asun Helsingissä, eikä minulla ole ketään kelle antaa ne (jos otan miljoonakalat, toinen vaihtoehto on neontetra timantti).
Miljoonakaloja
6
183
Vastaukset
- Jaska.
Kiehautat ja heität vessanpönttöön.
- juupaskin
Ota vaikka pelkästään uroksia, ne ei lisäänny keskenään. Urokset ovat värikkäämpiä kuin naaraat.
- Nelli110
Totta puhut. Meillä oli ensin vain uroksia mutta vaikutti että ne kaipaavat seuraa. Ostettiin niille kaveriksi naaraita. Eikä mennyt kauaa kun ensimmäinen poikue syntyi. Eikä se ole loppunut vieläkään. Varmaan joka toinen viikko syntyy n.20 poikasti! Joten mieti tarkkaan. :)
- minää)===
Tota, harmittaa sanoo tää mutta; isolla keittiöveitsellä/ puukolla pää poikki)=. Se tuntuu kamalalta... Täysiä eittei jää kitumaan)))===....
- äiti 41 v
Haluun miljoonakaloja
- Älykkö
Otat pelkkiä uroksia!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991465
- 791397
- 1191239
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään201177Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015