Olen tämän kevään abi ja olen miettinyt jatko-opintojani.. Tukholman yliopisto kiinnostaisi kovasti, mutta osaisiko joku selittää mitä arvosana vaatimukset tarkoittavat, kun englantiin vaaditaan B, matikkaan C ja yhteiskuntatietoon A? Olisin kovin kiitollinen jos joku osaisi valaista, kun en googlestakaan löytänyt:)
Tukholman yliopisto arvosanat
apuaapua1
2
278
Vastaukset
- ---
Nostan, koska kaipaan samoja tietoja itsekin!
- hej1
Moi! Olen ite kans hakemassa nyt keväällä Tukholmaan opiskelemaan ja kamppailin samojen asoiden kanssa kun aloin asioita selvitteleen!
Elikkä siis englanti B = lukiossa englantia pitkänä kielenä 8 kurssia tai pitkän kielen oppimäärän suorittaminen ylppäreissä, matikka C = lyhyt matematiikka ja YH A = 2 kurssia yh:ssa. :) (http://www.vhs.se/Global/Bedömning av utländska betyg/Landblad/Landblad Finland 1993 och 2003.pdf?epslanguage=sv)
Mitä linjaa/linjoja ootte miettiny? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295