Onko kkokemuksia käynnistä Hyvinkäällä yöpäivystyksessä.Itse kävin aikaisemmin viikolla Hyvinkäällä,sain lähetteen jatkotutkimuksiin ja kipulääkkeitä.Sunnuntain ja maanantain välisenä yönä kivut kävivät sietämättömiksi ja lähdin Hyvinkäälle..Vastaanotto oli todella töykeätä,kansliassa hoitaja vain tiuski ja sanoi että on vaikeata enää lääkitä kun olin päästänyt kivut niin koviksi,lääkkeitä olin ottanut ohjeiden mukaan.Kun sitten lääkäri suostui tulemaan hän vain selasi papereita,kysyi mihin nyt sitten sattui ,kun selitin lääkäri vain totesi ettei ole varmaan kuolemaksi.Ei tutkinut mitenkään,ei koskenut eikä ottanut mitään kokeita,totesi vain että lääkärit tulevat aamulla saat kaksi paratapsia ja odettellaan aamuun..Otin lääkkeet ja lähdin kotiin koska v....tti todella paljon.Aamulla menin takaisin ,sain huomattavasti parempaa kohtelua ja jatkohoitoa..Kyllä kyseiset henkilöt ovat aivan väärällä alalla.
Hyvinkään yöpäivystys
Kovat kivut
0
115
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299