sanokaa hauskin mitä ootte ikinä nähny!!!!
PARAS MITÄ OOTTE NÄHNY?????
23
3569
Vastaukset
- hauskin
Nemoa etsimässä
Kuka viritti ansan, Roger Rabbit?
Kala nimeltä Wanda
Piukat paikat
Kaikki 4 loistavia leffoja joihin ei kyllästy ja jotka jaksaa naurattaa aina vaan.- hippis
spy hard ja takaa haettu :) leslie rullaa kybällä :) muit hyvii on kyl takuuvarmat scary moviet ja austin powerssit :) ja sit sellaset yhet lehvat, minkä nimee en muista mut sellanen hävittäjä lentäjist kertovat komediat... tais tulla pari vuot sitte ja oli 2 osaa... laatu kamaa :) joku joka muistaa voi varmaa valasta???
- oisko
hippis kirjoitti:
spy hard ja takaa haettu :) leslie rullaa kybällä :) muit hyvii on kyl takuuvarmat scary moviet ja austin powerssit :) ja sit sellaset yhet lehvat, minkä nimee en muista mut sellanen hävittäjä lentäjist kertovat komediat... tais tulla pari vuot sitte ja oli 2 osaa... laatu kamaa :) joku joka muistaa voi varmaa valasta???
charlie sheen pääosissa.
- hippis
oisko kirjoitti:
charlie sheen pääosissa.
ihanaa!!!! oot oikeessa ne ne olikin!!!! :) jee, oon miettiny sitä vaikka kuinka kauan :) ne on tosi jees! millä nimellä ne kulkee suomessa???? kiittooossssssss
- likka 89
anger management, villi tusina, perjantai on pahin...
- täh
surkee leffa!!! samaa kastia perhe on pahin ja royal tenenbaumsin kanssa! ihan p*rseestä.
- Omituinen
Niitähän on vähintään sata, mut täs on pari mun lempparii:
- Ace Venturat
- The Mask
- Bruce Taivaanlahja
- Valehtelija, valehtelija (aloitetaanpa Jimistä)
- Scary moviet
- Perjantai on pahin
- Johnny English
- Pirates of the Caribbean (ei komedia, mutta hauska silti)
- Keso
Pearl Harbour
Commando
nauratti niin et silmät turpos - hahaa
siivoton juttu, kai lehtinen ja pertti koivula pääosissa
- sikariporras
do not disturb on niin hyvä leffa että amputoin käteni ilosta
- Antti
Kaksi Kulkuria ja Päivänpaisteisia Pässinpäitä! Vieläkin ylittämättömiä.
- Keso
Katsoin juuri brittiläisen zombie-kauhukomedian ja oli kyllä hauska. Hauskin kauhukomedia minkä olen nähnyt.
- Viv
Ööö... Varmaanki Ace Ventura, Lemmikkidekkari, Luonto kutsuu, Austin Powers Kultamuna
- 2001
The Party, Peter Sellers pääosassa tulee ainaski mieleen jos hauskaa kysytään.
- monty
Monty Python ja hullu maailma, Brianin elämä ja
Jabberwokki. Nuo on ihan ykkösiä edelleenkin! - -E-
- Kaikki Monty pythonit
- Lost in translation
- Austinit, jotka jaksaa aina naurattaa
- Mies ja alastomat aseet ja Leslie Nielsen
- Jim Carreyn leffat, tosin siihen naamaan on jo vähän kyllästynyt
- Hei me lennetään
ja monia muita. - Klassikko
Parhaimmat leffat mitä olen nähnyt ovat TOP GUN , GREASE ja BRIDGET JONES. Nämä kaikki ovat ylitsepääsemättömän parhaita ja ne aina säilyvät klassikkoina koko elämäni ja myös tulevien lasteni. PARHAAT!!!!
- Alik. Kine
kun niitä on useita. Parhaat on kuitenkin Jacques Tatin elokuvat mm. Trafic, Enoni on toista maata, Riemuloma Rivieralla ja Playtime. Myös Vaaleanpunainen pantteri- elokuvat on hyviä. Uudemmista Ace Venturat.
- plääääh
Armageddon sai hymyn nousemaan huulille useammassakin kohtaa, vaikkei komediaksi ole kai tarkoitettukaan... säälittävää, kaikkea ne viitsii tehdä!
- Two Sheds
Tietenkin Monty Python's Life of Brian ja Monty Python and the holy grail... Lemon curry?
- The_Outsider
Kaksi ovat ylitse muiden: Delta-jengi ja Monty Pythonin Life of Brian. Muutkin Monty Pythonit ovat järjettömän hyviä.
- linda
Snatch-hävyttömät on ehdottomasti hauskin elokuva, minkä olen nähnyt. Perässä tulevat Monty Python: the Holy Grale, Life of Brian ja Ocean's twelve sekä molemmat Shrekit.
- van the man
van the man!!! muita huippuja
-scary moviet muut kaltaiset (tuhrihampaat yms.)
-american piet
-road trip
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991455
- 791387
- 1191239
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään191102- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015