Voimistelu vai tanssi?!

-helpjelp-

Apua. Mä olen maailman huonoin päättämään. Ja nyt pitäs valita. Voimistelu vai tanssi.

Mulla on voimistelutaustaa, todella todella todella paljon, melkein 6 vuotta kai, ja oon 12. Mä haluan takasin voimistelemaan, mutta tanssi, siitäkin mulla on taustaa pari vuotta ja haluaisin ehkä sitäkin. Mutta enemmän ehkä voimistelua. En tiedä. Haluaisin ainakin kovasti kilpa -tai mestaruusryhmään, mutta mulla alkaa kivasti yläastekin tässä että. Kumpi kannattaa ottaa? Ja mä en oo mikään sosiaalisin ihminen niin mua nolottaa aina mennä uutena jonnekkin :D

5

295

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riikkanen -80

No voisit musta mennä tanssilliseen voimisteluun, joka on sekotus molempia. Itse harrastan sitä, ja se on tosi mukavaa! En tosin tiedä, onko lajissa kilparyhmiä, esiintymään ainakin pääsee, ja erilaisiin tapahtumiin, tai riippuu tietty ryhmästä, miten aktiivinen se on... Me esim. ollaan menossa isoon Sun Lahti-tapahtumaan kesäkuussa, ja sitten ollaan mukana jokaisessa gymnaestradassa, joka järjestetään aina eri kaupungissa (yleensä ulkomailla), paitsi ensi kerralla, kun se on Helsingissä. Tällanen tavotteellinen harrasteryhmä voiskin hyvin sopia sulle, jos pelkäät, ettei aikasi riitä kilparyhmään, tai että opiskelusi kärsii siitä. Harjotuksia ei ole kuitenkaan normaalisti kuin kerran viikossa ( meillä on vapaaehtonen balettitunti joka toinen viikko).

• Riikkanen -80

...Niin, ja jos porukka on hyvä, kuten meillä, ei tarvitse niin jännittää. Sehän selviää nopeasti kokeilemalla ryhmässä tunnin pari. Sitten tietää. Tietenkin aluksi varmaan lähes kaikkia jännittää, kun ei tunne ketään, mutta kyllä sitä pian tutustuu...Voisin melkein suositella meidän ryhmää, mutta se on aikuisten ryhmä...

• -helpjelp-

Kiitti kaikki :)

• ysikasityttööö

Kaks samanlaista mutta kumminki nii erilaista lajia. Ehkä ite kallistun tanssin puolelle koska se on monipuolisempaa ja hauskempaa muutenki :D ei tarvi tehä mitään kärrynpyöriä tai akrobatialiikkeitå ainakaa meidän ryhmässä. Toki tanssillinen voimistelukin on hauskaa mutta tanssi silti enemmän :)

• Riikkanen -80

Ei mekää tehä akrobatialiikkeitä. Tanssillinen voimistelu on lähinnä naisvoimistelua, kauniita virtaavia voimisteluliikkeitä. Meidän ryhmässä kyllä ainakin tanssi painottuu kovasti. Riippuu varmaan myös vetäjän taustasta, millaisia tunnit ovat. Me tehdään joka vuos oma näytöskin, joka painottuu tanssiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      65
      2783
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1669
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      22
      1533
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe