mohair\turkis seksi

Forrest Gumb

Ei ilmeisesti kaikkein isoin fetissiryhmä, mutta olisi mielenkiintoista tutustua naiseen jotka jakavat tämän saman fetissin. Monesti olen harrastanut yhden illan juttujen sekä pidempiaikaistenkin naissuhteiden kanssa tätä, mutta olisi oikeasti mahtava jos edes kerran löytäisi naisen joka oikeasti kiihoittuu siitä samalla tavalla.
Tästä hiukan parempi versio vielä olisi jos olisi 2-3 miestä jotka jakavat saman intohimon ja yksi nainen joka pukee päälleen villapaidan\turkiksen ja myös runkkaa miehiä sillä...
Itse olen 27v rehellisesti komea ja menevä Herrasmies

10

853

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • finevo

itselläni samanlainen haave. Turkiksiin pukeutunut nainen antamassa suuhoitoa tai runkkaamassa... m34

• lopiwoolman

Minä rakastan naisia joka pukeutuu turkiksiin sekä myös erlilaisiin villatakkeihin
      Turkis saa mielellän olla pitkä kettu tai soopeli ja isoista nahkapaloista tehty.

• tr:tr

Mohair/villafetissin omaavia naisia olisi mielenkiintoista tavata.

• Villatakki päällä

Olen samaa mieltä tr:tr. Kyllä usein tuolla kaupungilla katselen villatakkeihin pukeutuvia aikuisia naisia. Mutta eihän siinä ole mitään "pidemmälle johtavaa" ja sitäpaitsi ymmärtäisikö nainen tätä fetissiä tai olisiko hänellä itsellään sellainen! Itse pukeudun usein villatakkiin näin kesällä liikkuessani kaupungilla ja toki minulla on sitten kotiin saapuessani vapaus tehdä yksin,mitä huvittaa...

• mikaturkkia

Itselläni turkis fetissi ja omistan useita turkkeja. Pidän itseäni heterona mutta kiihottuminen turkiksista on niin kova että voisin melkein kokeilla miehenkanssa tai kolmen kimppaa jos siihen liittyy turkikset. facebook mika turkkia

• Samassa_veneessä

Ei meitä hirveästi ole, mutta jonkin verran. Kolmen kimppa (mmf) on ollut itseäkin pidemmän aikaan kiinnostanut, niin että väh. kaksi heteromiestä ja yksi nainen joka käyttää turkista/pörröistä villapaitaa esileikissä ja seksin aikana. Fiksaation omaavia naisia ei ole ainakaan suomessa tullut vastaan, mutta kyllä monikin varmasti leikkiin lähtee mukaan, varsinkin jos on pari laadukkaampaa miestä ja hyvää kyytiä tarjolla...

• CDtiia

rakastan käyttää turkiksia ja karva-asuja

• Neuleissa_m

Samoja kiinnostuksen kohteita täällä: kaikki neulejutut (erityisesti kuitenkin angora ja kashmir) saa kovaksi. Kolmen kimppa villapaitojen kanssa olis upea kokemus! Jutellaan vaikka herkku.netin chatissa tai livechat.fi:ssä.

• Anonyymi

Kaikki pehmeä kiihottaa, kik fuzzer04

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5320
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2357
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1582
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      228
      1529
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1467
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1165
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1133
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      291
      1085
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe