Kuka on lukenut Yann Martelin Piin elämän?
Mielipiteitä!
Piin elämä
5
481
Vastaukset
- lurvi
ja fantastinen tarina, joka ei millään voi olla totta, mutta jonka uskoo kuitenkin sanasta sanaan. Mastarivalehtelijan työtä. Maagista realismia, Robinson Crusoen ja Gulliverin tarinoitten kaltainen fantasiaseikkailu Pii Patelista, joka vietti satoja päiviä pienessä pelastusveneessä aavalla merellä yhdessä nälkäisen bengalintiikerin kanssa. Hurmaannuin!
- nita
Luin sen kerran ja pakko lukea uudestaan. Toisella kerralla varmasti lukee aivan eri lailla, eri asenteella.
Hieno tarina, liian hyvä valhe, jonka todellakin haluaa uskoa. Nerokas. - HiileenElämäPerustuu
Elämä perustuu hiileen, siksi piin elämä kannattaa jättää omaan arvoonsa.
- Novelman
Todella mahtava kirja, tein siitä analyysin avoimen yliopiston kurssilla ja nythän siitä on 3d -leffakin.
- 3,14...
Tosi hyvä kirja, sen jälkeen alkaa oikein miettimään kaikkia juttuja. Mua vähän harmitti ne uskovais-osuudet mutta muutoin ihan SAIRAAn hyvä kirja, jonka juonen selitin suunnilleen kaikille jotka jaksoivat kuunnella. Olin tosi ilahtunut kun näin että siitä tejdään elokuva jonka ohjaa Ang Lee. :) Eli siitä ei siis tule sellasista ameriikan tyyliin tehtyä räjähdys ja kauhea kuminaamari-elokuvaa vaan visuaalinen ja ajatuksia herättävä. :)
Suosittelen lukemaan jos tykkäät lukea muutakin kuin vampyyri-aiheita ja Varesta ym..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096