Eli siis itellä on nyt joku ihan surkea Saunalahden 10/1 megane surkea netti joka todellisuudessa on 9/0,50 megane. Ajattelin alkaa livestreamailemaan mutta kun olen testannu nii lagaa ihan pirusti vaikka on surkeimmalla laadulla. Nii että kysyisin että onko mahdollista saada KYMP:in ADSL liittymää Kamppii? Ja jos ei nii onko mitään muita operaattoreita kun Saunalahti jolla olisi parempi nettiyhteys? Kertokaa mitä itse suosittelette. Sillä maksan ite 29,90€ tuosta surkeasta yhteydestä ja kun kattelin KYMP:in sivuilta yhteyksiä niin sielä oli samalla hinnalla 30/3 megane yhteys. Niin että onko mahdollista saada semmoinen kamppiin?
Olisiko mahdollista saada KYMP:in valokuitu Kamppiin?
VaillaNettiä
1
166
Vastaukset
- ei ole totta?
Helsingin Kamppiin Kymen Puhelimen valokuitu? Älä viitsi naurattaa, johan sen jokainen sua lukuunottamatta tajuaa ettei Kympin kuitua saa stadiin! Vai onko muuallakin Suomessa Kamppi nimisiä paikkoja? Ainakaan pikaisella googletuksella en löytänyt muita Kamppeja kuin Helsingin Kamppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327