Puoli vuotta ennen kuin ensimmäinen "Duudsonit tuli taloon" -ohjelmajakso näytettiin TV:ssä ehdotin heille emaililla samaa ideaa tyyliin "Hurja remontti"; Duudsonit tulee ja laittaa perheen remppaan. Eivät edes T-paitaa lähettäneet kiitokseksi. Paskahousuja koko jätkäsakki.
DUUDSONIT VARASTIVAT IDEANI
8
398
Vastaukset
- peki5
Niin ja se yksin tuhisi, että "nyyh nyyh perhe kasassa nyyh nyyh" ois mulle ja Toni Halmeelle töitä.
- duudsonit rokkaa
pidäppä sää mulkku vaan se turpaskii duudsonit on kuule hyvii tyyppei taidatte olla jotain 7v pikku poikii
- Dyydsön sucks
Duudsonit on pelti-spedejä. Älä sä pelle käy puheleen aikamiehille.
Voit lentää kaaressa Nurmon kseidaakin pidemmälle, Lapuan patruunatehtaan raunioille, sa keijojen keijo.
- xaxaxaxaxaxa
Voi idiootti, puoli vuotta ennen kuin näytettiin TV:ssä??!? Luulet sä et ne kuvaa ne ohjelmat suorana? :D
Mäki lähetin niille päivää enne ku näytettii tv:ssä et "hei tehkää sellane duudsonit tuli taloon" SIT NE VAA KOPIOI MUN FORMAATIN EIKÄ EES KIITOSTA KUULUNU !!- Herramunjee
Ja nyt ne vielä meni myymään muiden keksimää formaattia julkeasti ulkomaillekin... ;-)
- latinkipekka
Kyllä Duudosonit vähän pöllivät muutakin : uudesta paitamallistosta löytyy pääkallopaita:
http://kauppa.duudsonit.com/product/357/plainskull-lasten-t-paita
Ja se on kopioitu täältä:
http://www.threadless.com/product/1090/Bone_Idol&streetteam=wpbgroup - Heppahullu
Duudsonit tulee meidän kouluun! Tänään 14.11.2013 100vuotis juhlaan opet yritti pitää salassa mutta eivät onnistuneet XD
- Lolo
Lololl
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164