Puoli vuotta ennen kuin ensimmäinen "Duudsonit tuli taloon" -ohjelmajakso näytettiin TV:ssä ehdotin heille emaililla samaa ideaa tyyliin "Hurja remontti"; Duudsonit tulee ja laittaa perheen remppaan. Eivät edes T-paitaa lähettäneet kiitokseksi. Paskahousuja koko jätkäsakki.
DUUDSONIT VARASTIVAT IDEANI
8
416
Vastaukset
- peki5
Niin ja se yksin tuhisi, että "nyyh nyyh perhe kasassa nyyh nyyh" ois mulle ja Toni Halmeelle töitä.
- duudsonit rokkaa
pidäppä sää mulkku vaan se turpaskii duudsonit on kuule hyvii tyyppei taidatte olla jotain 7v pikku poikii
- Dyydsön sucks
Duudsonit on pelti-spedejä. Älä sä pelle käy puheleen aikamiehille.
Voit lentää kaaressa Nurmon kseidaakin pidemmälle, Lapuan patruunatehtaan raunioille, sa keijojen keijo.
- xaxaxaxaxaxa
Voi idiootti, puoli vuotta ennen kuin näytettiin TV:ssä??!? Luulet sä et ne kuvaa ne ohjelmat suorana? :D
Mäki lähetin niille päivää enne ku näytettii tv:ssä et "hei tehkää sellane duudsonit tuli taloon" SIT NE VAA KOPIOI MUN FORMAATIN EIKÄ EES KIITOSTA KUULUNU !!- Herramunjee
Ja nyt ne vielä meni myymään muiden keksimää formaattia julkeasti ulkomaillekin... ;-)
- latinkipekka
Kyllä Duudosonit vähän pöllivät muutakin : uudesta paitamallistosta löytyy pääkallopaita:
http://kauppa.duudsonit.com/product/357/plainskull-lasten-t-paita
Ja se on kopioitu täältä:
http://www.threadless.com/product/1090/Bone_Idol&streetteam=wpbgroup - Heppahullu
Duudsonit tulee meidän kouluun! Tänään 14.11.2013 100vuotis juhlaan opet yritti pitää salassa mutta eivät onnistuneet XD
- Lolo
Lololl
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e672090- 1041901
- 1451661
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851367- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701142