kommentti

Turkulover

Minkä takia turkulaissi pitää täsä ny haukkua ain? Ihmisiähän kui vaa he o siinä mis muutki. . Sitäpaitsi murre o aivan mielettömän hyvän kuuloist! Turku o suamen paras paikka! Olkaa te mitä mielt ei sunkka vaan mut turku ei mar o ain paras!

9

1636

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erno

sama suomeksi, kiitos

• Turkulover

ei sitä kaikille kerrota.. ;)

• stadilover
        Turkulover kirjoitti:

ei sitä kaikille kerrota.. ;)

...äijäni on turusta,ja siks kai mä snadisti diggaan ja jopa snaijaan kun skrivataan tai bamlataan Turkuu.mut on parempi pitää himpessä yhtä turkulaista ku vierailla siel provinssis.

Ja mä kyl diggaan murteist ne on tosi kliffoja oli sit turkuu tai jopa savoo!Stigatkaa vaan lisää legendaa murteilla.

• paras
        stadilover kirjoitti:

...äijäni on turusta,ja siks kai mä snadisti diggaan ja jopa snaijaan kun skrivataan tai bamlataan Turkuu.mut on parempi pitää himpessä yhtä turkulaista ku vierailla siel provinssis.

Ja mä kyl diggaan murteist ne on tosi kliffoja oli sit turkuu tai jopa savoo!Stigatkaa vaan lisää legendaa murteilla.

haha.. Turku on paras paikka
        hetken jo luulin mutta sitten huomasin että olenkin vitsi osastolla...Hahaahhahahhah hah

• Turkulover
        paras kirjoitti:

haha.. Turku on paras paikka
        hetken jo luulin mutta sitten huomasin että olenkin vitsi osastolla...Hahaahhahahhah hah

Kyl mää vain olin tosissani ja nii om mone muukki sanonu ku totanoi kehuin Turkua. Nimpal mukavast Turku o suamen ainova oikea vai kummottos kaupunki! :)

• stadilover
        Turkulover kirjoitti:

Kyl mää vain olin tosissani ja nii om mone muukki sanonu ku totanoi kehuin Turkua. Nimpal mukavast Turku o suamen ainova oikea vai kummottos kaupunki! :)

..oli snadisti himman vetoo,mut tuu käymää stadis,niin hiffaat mikä on stadi ja mikä ei.Mut tuu yksin ettei ala tuntuu siltä et koko kylä tänne haluu tunkee,ja tuo borkan kans jotai nisuu tullessas,se on niiku kohteliasta...

• Turkulover
        stadilover kirjoitti:

..oli snadisti himman vetoo,mut tuu käymää stadis,niin hiffaat mikä on stadi ja mikä ei.Mut tuu yksin ettei ala tuntuu siltä et koko kylä tänne haluu tunkee,ja tuo borkan kans jotai nisuu tullessas,se on niiku kohteliasta...

Kyl meilläpäin o ollut tapana tuara pullapitko tuliaisiks! Ei sunkka jos vastas olet Kyl mar sit helsinki rautatieasemal niin ei sunkka täält olas tulos matkalaukut pakattuna! Ja Turku o tiätty suamen ainova oikea kaupunki. :)

• stadilover
        Turkulover kirjoitti:

Kyl meilläpäin o ollut tapana tuara pullapitko tuliaisiks! Ei sunkka jos vastas olet Kyl mar sit helsinki rautatieasemal niin ei sunkka täält olas tulos matkalaukut pakattuna! Ja Turku o tiätty suamen ainova oikea kaupunki. :)

..eipäs nyt aleta koppaviks,toisaalta oon snaijannu,et antaa turkulaisten funtsii näit keissejä omalla tavallaan,ne kun on niin pirun sniiduja jos niille alkaa bamlaa totuuksii,ne alkaa hirveenä spiidaa ja sniffaa klyyvarii ja sitä skidimäistä käytöstä ei aina jaksa..eli,joo joo turku on Suomen ainut stadi..vaik kersatki tietää mikä totuus on...:);)

• Turkulover
        stadilover kirjoitti:

..eipäs nyt aleta koppaviks,toisaalta oon snaijannu,et antaa turkulaisten funtsii näit keissejä omalla tavallaan,ne kun on niin pirun sniiduja jos niille alkaa bamlaa totuuksii,ne alkaa hirveenä spiidaa ja sniffaa klyyvarii ja sitä skidimäistä käytöstä ei aina jaksa..eli,joo joo turku on Suomen ainut stadi..vaik kersatki tietää mikä totuus on...:);)

Kyl te helsinkiläiset olette sit niin pirun eteviä! :) En ol kui mun nysse tarttis sano missään kui vaa välis maininnut olevani turkulaine - nimpal mukavast ainoastas ei sunkka pitäväni turust. Ja hän murre saa minut kuumaks!Et tämmöst tietoo tähä väliin. . ja kiva et olet vihroinki kanssani totanoi samaa mielt turust ;) :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5130
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      513
      1689
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      793
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe