Hei
Minulla on kolme urosta ja yksi narttu. Kaksi uroksista ovat veljeksiä ikää 2.5 vuotta ja vanhempi uros joka on 5.5 vuotta. Nämä kolme kaverusta kilpaa ruikkivat ympäri taloa.. alkaa olemaan keinot vähissä. Ostin jouluna pissapöksyt niille joita pitävät sisällä ollessaan mutta tästä huolimatta nostelevat kinttujaan- Yksi näistä uroksista ei edes välitä vaikka nään. Tänäkin aamuna röyhkeästi vaan nosti jalkaansa jääkaappia vasten ja katsoi minua! Mitä teen väärin? eikö mitään keinoa tähän ole? alkaa olemaan kuuppa jo aivan täynnä tätä ongelmaa.. Leikkaus kyllä mielessä käynyt mutta eläinlääkäri sanoi, että se on opittu tapa ja koirat ovat sen verran vanhoja jo että ei välttämättä leikkaus enää auta tähän ongelmaan..!!
Virtsaavat urokset
Avuton82
3
142
Vastaukset
- jataje
Hei! Niin kauan kun sinulla on narttu joukossa niin urokset tulevat merkkaamaan. Narttu pois ja pojat leikkaukseen niin eiköhän lopu.
- szfzsrgxdg
Suosimistasi koulutustavoista riippuen suosittelen etsimään Stilwellin tai Millanin ohjelmia netistä. Molemmat ovat muistaakseni kouluttaneet koiran eroon ruikkimisesta.
- leikkaus auttaa
Leikkauta neitikoira niin tilanne rauhottuu olennaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106