onko kellään tietoa periikö adoptoitu lapsi bioloogisen vanhempansa
adoptio
5
130
Vastaukset
- ..........
Ei peri,jos on ihan virallisesti adoptoitu.Perii adoptiovanhempansa.
- sepeteus6
Oletko aivan varma asiasta pitäisi olla täysin faktaa
- mkopi
sepeteus6 kirjoitti:
Oletko aivan varma asiasta pitäisi olla täysin faktaa
ei peri ellei biologinen vanhempi erikseen testamenttaa jotakin.
- ????
Eikös se oli niin, että kun adoptio tehdään niin se tarkoittaa sitä, että lapsi saa silloin laillisen oikeuden periä myös adoptiovanhemman? Ja se ei muuta asiaa biovanhempien kohdalla, ellei sitten biovanhemmat ole tehneet testamenttia, että lapsi ei saa mitään jne,,, kannattaa kysyä asiaa lakimieheltä niin saat oikean vastauksen asiaan. Olen aikoinani adoptoitu nyt jo aikuinen ja bio isäni kuoli kun olin teini ja sieltä tuli sitten yllättävän suurikin summa rahaa, testamenttia ei oltu tehty se tuli suoraan minulle.
- 3465
heikolla adoptiolla adoptoidut perivät sekä biologiset että adoptiovanhempansa. 1980 alkaen kaikkki adoptiot ovat olleen ns, vahvoja, he perivät vain adoptiovanhempansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981380
- 691250
- 1161150
- 911100
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18915- 37887