Onko palstalla ketään joka on ampunut jonkin eläimen jousipyssyllä? Kiinnostaa tuossa äänettömyys ja "savuttomuus". Muinoin jo Karpo ampui teeveessä jalkajousella poliisin käyttämästä luotiliivistä läpi mutta läpäiseekö nuoli kuitenkaan luita?
Taljajousi/jalkajousi metsästyksessä?
5
401
Vastaukset
- Etelänmies
Juu, näin salametsästäjänä saaristossa olisi joku kiva äänetön metsästys jäniksille mielessä.
Olisiko tollainen jalkajousi juttu hyvä- metsästäjä12
Kuulemma harppuunaa jotkut käyttää. Kokeile sitä.
- kestääkö pokka?
Laita luotiliivi päällesi ja kokeile itse. Saat selville huijasiko Karpo.
Samalla saat selville, miltä eläimestä tuntuu, vaikka luotiliivejä ei olisikaan. - Tyhmä EU
Itse olen 55 paunaisella taljajousella ampunut tylppäkärkisellä nuolella fasaanista LÄPI. Jalkajousella ei saa metsästää suomessa. P.S. http://adf.ly/L6ieS
- Latailija...
Mikä sitten on liki 4 kertaa voimakkaammalla varsijousella, leikkuukärjen kanssa läpäisy. Enempi kun .308 lyijykärki luodilla, haavan halkasija kokomatkalta 30 mm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299