Minä en ole vielä päässyt selville tuosta pääläri-erkistä. Mitähän mahtanee tarkoittaa tuolla puolukkaan pääsyllä? Onko pääläri-erkillä puolukat jo loppu, vai eikö hän tunne vuodenkiertoa tms.
Vai liittyykö se jotenkin puolukan ominaisväriin ja tuohon toverit ilmaisuun.
pääläri-erkki
39
688
Vastaukset
- pyh-akka1
pääläri-erkki yrittää vaan härnätä ja saada ihmiset provosoitumaan ja siinä hän nyt sitten onnistuikin...voi teitä ihmiset sanon vaan.....
- pääläri-erkki
????????????????????????????
- hetikö
pääläri-erkki kirjoitti:
????????????????????????????
Lähetään Erkki karpaloon!
Niitä voi lumien sulettua kerätä ja ovat vielä terveellisempiä ku puolukat. - tai.
hetikö kirjoitti:
Lähetään Erkki karpaloon!
Niitä voi lumien sulettua kerätä ja ovat vielä terveellisempiä ku puolukat.Eikös se asukkin Karpalokodissa,,muistaakseni..
- pääläri-erkki
Joko pääsöö puolukkaan toverit?
- nojollaan
Tietääkö pääläri-erkki sen ,että jokainen viesti tänne maksaa 10euroo/viesti?
- pääläri-erkki
nojollaan kirjoitti:
Onpa huikean kallista.
- Silmä.
nojollaan kirjoitti:
Mitä hööpö puhuu. nuku ja kato tilis! Ole Hyvä! Onko Onko Mani PULA POJALLA? MULLA EI ! ENKÄ ole erkki!
- h.makkaraenen
pääläri-erkki kirjoitti:
Onpa huikean kallista.
Monenlaista raukkoo sitä on toesaalta tuommoset keppeemmin tiälä kulukoo kun ne ei ymmärrä nii tämän mualiman murheita. Puolukkaan kuhan piäsövät
- pääläri-erkki
h.makkaraenen kirjoitti:
Monenlaista raukkoo sitä on toesaalta tuommoset keppeemmin tiälä kulukoo kun ne ei ymmärrä nii tämän mualiman murheita. Puolukkaan kuhan piäsövät
puolukka on hyvä marja, maistuis varmaan sullekin.
- utelen
h.makkaraenen kirjoitti:
Jotain tuontapaiseen käsitykseen olin kallistumassa pääläri-erkin suhteen, aloin uskoa mukana olevan ironiaa, ja että hän näki pienenä kirjoittajien murheet.
Mikäli hän olisi malttanut sijoittaa kirjoitukset oikeisiin väleihin olisi lopputulos ollut positiivinen.Mutta !!
Jk. Ei vielä pääse puolukkaan, pääläri-erkki. - 5-9
utelen kirjoitti:
Jotain tuontapaiseen käsitykseen olin kallistumassa pääläri-erkin suhteen, aloin uskoa mukana olevan ironiaa, ja että hän näki pienenä kirjoittajien murheet.
Mikäli hän olisi malttanut sijoittaa kirjoitukset oikeisiin väleihin olisi lopputulos ollut positiivinen.Mutta !!
Jk. Ei vielä pääse puolukkaan, pääläri-erkki.Täällä kirjoittelee kaksi pääläri-erkkiä. Siksi sekavaa.Toisella ironia kohdillaan.
- Anonyymi
nojollaan kirjoitti:
Tietää... sinulta ne maksaa 25 000, tietääkö moni että nämä rahat tuloo pääläri Erkin tilille 🤣🤣🤣
pääläri-erkki osaa ainakin ironian hyvin, lyhyesti ja toimivasti.
- kahveetunnilta
Ja sinä työnteon..
- ..........
joko mansikat kypsiä
- Puolukka Eki
Tiälläkin puolukka Eki Minullakin tuo älykkysosamäärä aika heikohko.Johtuneeko se siitä että nuorempana lusikalla viisautta annetiin ja mie lapoin piälär kaupalla tyhmyyttä piähäni.Jotta se näkyy jo aivokuoren läpi.Vaiko siitä että tul oekeen piälär kaupalla pohjaan palannutta pontikkoo juotua.Kaekki mänöö nykyään hunosti,kun ei ole muuta mielessä kuin piäsökö puolukkaan.Koulut jäe kesken puolukkojen takia samoin Armeeja Naesijaa oes ollu mut pit männä pulukkaan.Ja joka keskusteluun mie tyhyyteni tuon esiin kun kyselen näetä puolukka juttuja.
- pälävi
Joutilas opetteleppa ekaksi kirjoittamaan oilein,ennen kuin puolukkaan meet!
- 9-2
puolukoita voip kyllä poimia iliman koulusivistystä.
vuan suapha sitä samalla ottaa luvun kun pääläriin nakkelee. - jyystö Tauno
Hihihi. Sinun kirjoituksesta ei muuta löydykkään kuin virheitä!
- variksenmarjat
Ei tartte marjanpoimijan osata lukea, kirjoittaa eikä puhua edes suomea !
- 12-1
variksenmarjat kirjoitti:
Ei tartte marjanpoimijan osata lukea, kirjoittaa eikä puhua edes suomea !
eläpä muuta sano, kohta ne pisnespoimurit ilmestyy ja vie marjaset mummoilta ja taatoilta
- Anonyymi
Oilein hyvin opetelen kirjoitamisen
- xxxl ja xxxx
minä se en mäne ikinä eukon kanssa yhessä puolukkaan enkä etes mustikkaan!
Ei yhessä sovita ! - tulipamieleeni
Jos metsään haluat sä mennä nyt,
niin takuulla yllätyt.
Pääläri-erkin sä siellä kohdata voit. - pääläri-erkki
Joko pääsöö puolukkaan toverit?
- toivot t
On jo ylikypsää ja paljon "paskamarjoja" mukana. Kannattaa oottaa uutta satoa.
- Nokia laisilla.
Voi olla. Mutta karpalot löytyy lumien sulettua jos marjoja haluaa.. Vain lyhyen ajan syöntiin.
- puolukkapäivät
Kuinkahan pääläri-erkki selviää syksyyn tämän nähtyään?
http://www.youtube.com/watch?v=O2JmyRmUAyo- lyylin lökäpöksy
no mutta, siellähän se mun lyylini on. onkin ollu hukassa.
- peelari-jusa
pääläri rimmaa näiden sanojen kanssa:
lälläri, mylläri, sähläri
afääri, akryyliväri, akvarelliväri, anestesialääkäri, aniliiniväri, apulaislääkäri, atmosfääri, avoviemäri, biosfääri, elintarvikeväri, eläinlääkäri, emaliväri, erikoiseläinlääkäri, erikoishammaslääkäri, erikoislääkäri, fääri, guassiväri, hammaslääkäri, hemisfääri, henkilääkäri, hirvikivääri, hiusväri,- pääläri-erkki
kyl sulla on ny pallo ihan hukas??
- hukkakoko
PUB-HUKKA
Tervetuloa Hukkaan joka päivä kello 14-02!- takas tulossa
Forssassa kirjoitti:
Ydinaseeton ja mökötysvapaa vyöhyke
http://www.pubhukka.fi/?Kävin Keegan, eikä näkyny tuttuja !
- L'etranger
takas tulossa kirjoitti:
Kävin Keegan, eikä näkyny tuttuja !
KukAs tää peilar-terttu sitte o?
- Anonyymi
Erkki
- Anonyymi
pääläri erkki taitaa jäädä mysteeriksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363807- 122576
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372005Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311546- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 821262