Tulin vähän aikaa sitten kotiin iltavuorosta. Tulin koneelle lukemaan uutiset/mailit. Olin menossa hesarin sivuille, mutta selain ehdotti osoitetta http://hoyhen.annylene.net/viewtopic.php?f=14&t=3175
uteliaisuuttani sitten klikkasin sen auki ja sieltähän aukesi höyhenen kevyt niminen sivusto ja joku blogin tapainen päiväkirja. Muutaman viestin luin ja sitten se iski minuun: Tämähän on 17-vuotiaan tyttäreni kirjoittamaa!
Sivustoa tutkiessani lisää, sieltä paljastui mm. erilaisia dieettejä, kalorilistoja yms.
Päiväkirjassaan tyttäreni kertoo, että hänellä on bulimia ja hän oksentelee lähes päivittäin.
En ole aiemmin huomannut mitään tähän viittaavaa, mutta luettuani tytön kirjoituksia aloin oikein ajatella asiaa ja tyttäreni kyllä käy usein vessassa heti ruokailun jälkeen ja pitää vesihanaa auki epänormaalin kauan.
Mitä tässä nyt pitäisi tehdä? Miten voisin ottaa asian puheeksi hänen kanssaan? En kuitenkaan haluaisi vaikuttaa siltä, että olen urkkinut asian tietooni.
Kiitos vastauksista!
Lapseni kirjoitus netissä
hämmentynyt muori
2
356
Vastaukset
- Tosiasioita
Vaikka tytär pitäisi blogia, sen sisältö ei ole välttämättä totta. Monet nuoret kirjoittavat huvikseen keksittyjä juttuja nettiin. Ja taitaa tuo sinunkin tekstisi olla fiktio, kun sitä tarkemmin lukee.
- Olen Realitsti
Näytä hänelle tämä keskustelu.
Ja otan vähän kantaa tosta ekasta vastaajasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748