paljon tätä räkää voi tulla...flunssan aikana... flunssa alko lauantaina.. tänään vasta kunnolla räkänen olo...nokka ihan punanen ja kipeä mutta huomenna töihin :( ja keittiö-alalla viellä... ei voi mitäään saikkua ei saa niin ei saa
räkä
räkä...
1
151
Vastaukset
- Nenä rikki
Hyvä kysymys. Flunssa alkoi sunnuntaina 10.3. (neljä pv sitten) kurkkukivulla, kuume tuli (ti-ke) ja meni, nuha on ja pysyy. Ihan vesinuhaa edelleen. Mitkään niksit eivät auta asiaa. Naama on KAMALAN näköinen. Korvat paukkuu ja päässä humisee. Olo on kamala.
Illalla pitäis mennä käymään töissä (3h). Ja mä niistän jatkuvalla tahdilla. Onneksi sain peruttua kaikki muut työt loppuviikolta.
Tää on kuulemma sitkeää nuhaa tänä talvena. Mä en ehdi niistämään kun vesi valuu jatkuvalla syötöllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319