Monesti pistänyt silmään supattelu ,naureskelu ?
onko se minitereille sopivaa käytöstä teidän mielestä?
ja kamerat kuvaa tänäänkin, kyse tosi vakavasta aiheesta vanhuksista, siinnä eräs e********-minitseri YLIMIELISEN NÄKÖISENÄ , nakkaa niskojaan ja naureskelee ****** ministerin kera.
Miltä mahtaa tuntua vanhuksista jotka katselee tommosta kodeissaan ja vanhainkodeissaan. Lisäksi Pääministerin letkautus vanhustenhoidosta rahoista oli mauton...Ministeri aitioon lasit väleihin ja huomautus puhemieheltä aiheellinen kun huomaa tommosta supinaa ja hihittelyä..varsinkin kameroiden edessä. Keskittysivät vakaviin töihinsä ei tuo leikkikenttä ole vaikka nyt saanut sen kuvan monikin.Ihan aiheellinen aloittaa keskustelu tuostakin käytöksestä!!!!
Moni vanhempi ministeri osaa käyttäytyä lehterillään. Suomesta alas ajetaan palvelut, joita ei nytkään ole ..Voi vain kiittää .Kiitos suomi, emme ole hyvinvointivaltio enää.
Ministeri-aition käyttäytyminen
18
83
Vastaukset
- kalmarinunioni
Sama ollaan huomattu !!!
Ulkomaalaisenkin silmin tuo on aivan lapsellista ja pelottavaa käytöstä.
He ovat niin jelleenä...poika parat! heistäkin "pentulaumasta" aikanaan
historia jälkipolville kirjoitetaan. KUKA OLI KUKAKIN
Tuntuukuin tuo käytös ei voisi olla totta, vaan jostain mafia elokuvsta.
Katainen väitti , että suomalaiset ovat saaneet äänestää eu asioista. kyllä saatiin äänetää, mutta minäkin olin tuollloin pelkä typerä lapsi, enkä ymmärtänyt mitä tuo kaikki höpinä eu:iin menosta edes tarkoitti.
haluaisin todella korjata virheeni ja äänetää nyt aikuisena uudelleen, ja näin pyytää suureklta osalta suomen kansalta anteeksi typerää tekoani.
Meitä peloteltiin, että jos emme menen eu:iin niin mieltäsammuu suurinpiirtein valotkin, kukaan ei edes katso tännepäin, työpaikat menee ym ym
Sen sijaan jos menemme jäseneksi, niin me saamme matkustaa samalla rahalla, eli eurolla, työpaikkoja tulee niiin paljon, että joudumme tuomaan ulkkomaalaista työvoimaa, saamme halpaa ruokaa ym . ym..- höpö höpö..
Katainen jauhaa purkaa kuin jenkki jääkiekkovalmetaja.
Toellakin fleksit jokaisen penkin väliin ministeriaitioon. Stubille kaksi penkin väliä, että hänen egonsa mahtuu paikalle. - katainen ja stubbi
höpö höpö.. kirjoitti:
Katainen jauhaa purkaa kuin jenkki jääkiekkovalmetaja.
Toellakin fleksit jokaisen penkin väliin ministeriaitioon. Stubille kaksi penkin väliä, että hänen egonsa mahtuu paikalle.työkkäriin seuraavissa vaaleissa,cv tosin vaikea sorvata kun eivät ole minkään alan ammattilaisia.
8ekee ehkä noille voisi kattolumitöistä maksaa.
nää tosin tulis lapioineen vasta kesällä.ihan pelleä porukkaa istuu nyt hallituksessa ja tulos on karmeeta kateltavaa.
- hyi hitto
Onneksi kamera kuvaa ja me näemme tuon oman edun tavoittelun ja ylimielisyyden.
- voi voi
Vallanpitäjisstä suuri osaa on köyhistä oloista lähtöisin. tässä näemme miten esim.
kommunismi toteuttuu, kun he saavat vallan, sen jälkeen he alkavat omaa syntymäyhteiskuntaluokkaansa kovistella ja kiduttaa.He ovat kokoomuksen riveissä tietysti. He häpeävöt taustaansa... moni heistä, pikkuisen mutapohjamökin poika ja tyttö on julmin .
Kurjalsitotaustaiset vapaamuurait - Ei hyvä seuraa
Stubbikin mäyhäsi purukumia ja oli todella ylimielisen oloinen ja kommentoi koko ajan pääministerille.
- siinähän 3vierekkäin
tupu hupu ja se aliravitun teräsmiehen olonen rimpula..
stubbi vetää kyllä voiton naureskelemalla vakaville asioille mutta eipä tuolta voi enempää vaatiakkaan.
eiköhän tuo kolmikko kera jutan mene vaihtoon ensi vaaleissa tai sitte tämä kansa
alkaa näyttää just siltä kun se onkin.
- 696969
matematiikan taidoista kertoo se että yksi sukupolvi on viisi vuotta pääministerin mielestä ......
- Loppu EU:lle
Nyt voidaan 17 vuoden kokemuksella jo sanoa EU:sta: pieleen meni! Kukaan kansalainen ei tiennyt äänestäessään, mitä äänesti. Äänetys perustui pelotteluun ja valehteluun, jota suorittivat ne tahot, jotka nykyisin EU:sta hyödynkin korjaavat. Tavallinen taatelintallaaja ei kuulu niihin!
- fifti-siksti
Pääministeri moittii toisia puolueita siitä, että nämä ovat valmiit muuttamaan käytäntöjä ja sopimuksia viisivuotiskausittain. "Mitä puokkoilua sellainen olisi!"
Minä moittisin pääminmisteriä siitä, että hän ei - selvästikin ongelmia tuottaneita - sopimuksia ja käytäntöjä muuttaisi. "Paikalleen jämähtänyttä politiikantekoa!" sanoisin.
- turhia,,
Monta puheenvuoroa ihan turhia. Unohtuvat sekunnissa. Ajan haaskii..
- sika säkissä
Ninäkin olisin viisaampi nyt äänetämään noin suuresta asiasta kuin Eu:iin meno.
Nyt minulla niinkuin muillakin on asiasta kokemusta...
Sika säkissä tuli ostettua.
Sanotan, että muulin potkusta ei enää toiseslla kerlla opi mitään, mutta tässä - ... ..
Nimenomaan sika säkissä.
- Oppia ikä kaikki
Pääministerin puheet ns. titaanienn taistossa olivat kaiken huippu. Ministeriaitiosta kuultiin ivauksia, uhkauksia ja pilkkaa muita kansanedustajia - siis itse kansaa - kohtaan.
Ilmeisesti eduskunnassa piäisi antaa hyvän käytöksen opetusta. Kansanedustajat toimivat oto esimerkkeinä kansalle miten saa käyttäytyä, miten ei? Siksi ovatkin hyvinkin ymmärrettäviä näilläkin palstoilla usein vastaantulevat kirjoitukset ylilyönteineen. Nehän ovat suoria kopioita meidän arvoisan hallituksemme kielenkäytöstä! Ei yksityinen ihminen voi eduskunnasta kuulemansa soopan ja loanheíton jälkeen tietää, ettei hän itse niin saanutkaan sanoa!?- karmeta oli
Tietämyksen puute persuilla ja eronnella vasuriryhmällä.. Myötähäpeää, moisesta tyhmyydestä.
- Teonsana!
Muutaman vaaliäänen enemmistö ei anna oikeutta nonsaleerata suurinta osaa kansasta. Tyhmää sananvaihota ei kannata jatkaa, vaikka se näyttää olevankin eräiden poliitikkojen ainoa tapa tehdä vastuullista työtään. Kauniit sanat eivät hyvinvoinita aikaansaa.
Tänään kansaa pelotellaan kaikilta tahoilta tulemassa olevista leikkauksista ja muista kansaa kyykyttävistä päätöksista. Oletko valmis - päätökset ovat tulossa. - katsokaa peiliin
Kuka äänesti huijarit ja pummit eduskuntaan.
Seuraavissa eduskuntavaaleissa älkää äänestäkö hallituspuolueita, jos haluatte tämän menon jatkuvan. Suomen kansa kärsii ja hallituspuolueet lappaavat rahaa miljardi tolkulla välimeren maihin. Katainen vielä kehuu toimintaa, että me tienataan tällä !! Näköjään kokoomus, SDP, vasemmistoliitto ja vihreät voivat rinnastaa kaikki rikkaitten ihmisten puolueeksi, jotka ottavat vai köyhiltä ja antavat rikkaille kaikilla kepulikonsteilla (alhainen pääomaverotus, ALV:n nosto yms.) SDP & Vasemmistoliitto vielä lupasi ennen vaaleja, ettei ALV:tä nosteta. Mitä he sitten tekivät ? Valehtelivat äänestäjilleen päin naamaa !! Kannattaa muistaa tämä seuraavan kerran äänestyskopissa !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932