Olen töissä suuressa konsernissa ja omassa yksikössäni on ollut isot yt:t. Nyt sain pomolta kutsun kuulemiseen irtisanomisen johdosta. Olen ollut osittaisella hoitovapaalla niin että teen töitä 4 pv viikossa. Lapseni on nyt 4,5 vuotias ja tarkoitukseni on ollut jatkaa näin vielä jonkin aikaa.
Voidaanko minut todellakin irtisanoa vaikka olen perhevapaalla?
Iritisanominen hoitovapaalla? Onko tää mahdollista?
5
242
Vastaukset
- luin niin
Etkö kuitenkin ole 4 pvää/vkossa töissä
- ~cs~
En ole perehtynyt asiaan, mutta tuskin osittainen hoitovapaa suojelee sinua irtisanomiselta. Töissä käyt kuitenkin, ja säästöjä haetaan. Kai siinä muut asiat painaa, kuten se, mistä toimialueista ja osastoista vähennetään, missä on alhaisin tuottavuus tms.
- eiksjuuh
Kyllä kenkää annetaan huonoksi katsotulle ainekselle myös osittaisten perhevapaitten aikana. Tervetuloa todellisuuteen.eiksjuu
- jpokjopkjpokop
ei se perhevapaa mitään työtä sinulle pidä siellä varmana. Mitä jos koko lafka lyödään kiinni? kyllä se työ sinulta päättyy samaan aikaan kuin muillakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751166
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813