Voi vattu... taas tää kierre näköjään alkaa... En jaksa enää...
tänään mennyt:
daim,
fazer tumma marjapatukka (se uus?)
dallaspulla
ja lidlin snickerstyyppinen patukka.
no enpäs päässyt keskellä stadia oksentamaan ja iski paniikki kun olen jo muutenkin koko viikon syönyt syänyt ja syönyt ihan liikaa > itkien soitin isälle. onneksi olin matkalla terapiaan, niin sain sitten terapeutillenikin purkaa tunteitani :)
No. Eipä tämä jäänyt tähän, ehei!
Kaverilleni olin ostanut porkkanoita, ja ne sitten pistelin poskeeni (4 porkkanaa). Lisäksi isähömppä tarjosi minulle proteiinipirtelöä, enkä tietenkään osannut sanoa "ei". Ja sitten se vielä kysyy, että haluanko kauppaan! Ja tässä ahdingossa, oi kyllä, halusin. Joten organic peanut bar, 2 riisipiirakkaa, 4 soijajogurttipurkkia, fazer jogurttisuklaapatukka, toinen daim, mansikoita, omena ja 260 g parrots -pähkinäsuklaayms. juttuja mennyt.
Ja eikä mitä. "Vihdoinkin kotona" > vessaan ja tyhjentämään ulos kaikki, mikä vielä oli ulos saatavissa.
H*lvettiin tämä tauti... Haluan tästä niin kovin eroon. Mutta psyyke on monimutkainen kaikkine hirviöineen.
ei jaksa enää...
monstersinmyhead
1
152
Vastaukset
- pau123
iteki taistelen. tänään tulee tasan 10 v täyteen jess.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337