Mulla on kaksi 1,5-vuotiasta tyttömarsua, joista toinen on ylipainoinoinen. Millaista ruokaa ylipainoiselle marsulle kannattaa syöttää? Marsut liikkuvat kyllä, mutta toinen vain lihoo helposti :(
Lihava marsu
3
262
Vastaukset
- essisipponen
Suosittelen salaattia, kurkkua ja tomaatti joissa on paljon vettä ja tietenkin pellettejä ja normaalia heinää, itsellänikin on hieman ylipainoinen marsu sain sen ventovieraalta aika huonossa kunnossa se oli liian laiha, haisi ja kynnet olivat ylikasvaneet vinoon. Nyt se on minulle tosi tärkeä ja hyvässä kunnossa kynsiä ei enään voi hoitaa kuntoon mutta parantumaan päin ollaan menossa :)
- Sedä
Mitäs marsusi syövät nyt? Sen pohjalta voisimme paremmin neuvoa onko jotain korjattavaa.
- Pölvästi
Kannattaa varmaan kysäistä ihan eläinlääkäriltä, mitä pitää tehdä, kun en itsekään oikeen mitään muuta vinkkii osaa antaa kuin toisenlainen ruokarytmi esim kuin nyt.:).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076