Marko Tikkurila

NElikki

Missä hyypiö seilaat? Kukaan susta tiiä mitään. Mihin oot kadonnu. Olis asiaa tärkeetä. Tuntomerkit: komea atleettinen erittäin hyvin varustettu! Pliis!

10

635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ME likki

Oiskohan Marko? Marcoksi muuttanut vuosia sitten, komea ainoastaan omasta mielestään?? Ai Tikkurilassa nykyään, välillä Torniossa, Porissa, Tampereella ja vaikka missä milloinkin???????

• Urbaanilegenda..

Sähän sen tiedät!!Olkoon missä tykkää, mitä se teille kuuluu??Komeus on katsojan silmissä,paitsi tässä tapauksessa.Äijällä yli tuhat kaatoa alla,ei mikään atm luuseri..

• Marko K-kedosta

Vai olen mä hyypiöksi jo päässyt? Mistäs moinen kunnia ja arvon nousu? Noh ehkä sadan vuoden päästä ollaan sitten normaalin ihmisen tasolla? Ota yhteyttä oikeassa elämässä jos on asiaa ei täällä. Kiitokset kauniista sanoista.

Öitä.

• Lerbaaniugenda

Hullu sinä olet ja sairas! Oikeassa elämässä ei ole kenelläkään sinulle mitään asiaa. Keltäs nyt olet vetämässä elämän raiteiltaan ja sen päälle haukut oikein kunnolla??

• Kuka Marko??
        Lerbaaniugenda kirjoitti:

Hullu sinä olet ja sairas! Oikeassa elämässä ei ole kenelläkään sinulle mitään asiaa. Keltäs nyt olet vetämässä elämän raiteiltaan ja sen päälle haukut oikein kunnolla??

Kenelle meuhkaat ja kuka olet??Lerbaaniugenda!!Aika yksinpuhelua sinulla..

• Marko K-kedosta

En vedä ketään raiteiltani tai puhu pahaa naisista. Varmaan ovat tarinat vääristyneet matkalla korviisi.

Ei pidä uskoa kaikkea pahaa mitä muilta kuulee. En minäkään usko pahoja puheita muista ihmisistä enkä pidä mustamaalaamisesta.

• Marko K-kedosta

Oliko tuo sitten se viestisi mitä halusit kertoa? Toivon että se helpotti oloasi ja voit nyt paremmin. Jos haluat livenä päästellä tuntojasi ulos voin rauhallisena niitä kuunnella.

En tahdo että kukaan kantaa kaunaa tai voi pahoin menneiden asioiden vuoksi. Noita naisia ei ole ollut satoja enkä pidä itseäni mitenkään erikoisena. Olen tavallinen mies joka viettää hiljaiseloa rauhassa.

• taru anneli

• vidun virpi

• Marko K-kedosta

Se piti vielä sanoman että voi tulla juttelemaan koska vain jos kohdalle osuu. On mukavaa nähdä vanhoja tuttuja ja vaihtaa kuulumisia. =)

Kivaa iltaa tutuille ja tuntemattomillekkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2825
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2713
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1590
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1277
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe