Syyhy jylläää, raapimista raapimista. Olen tehnyt viikko sitten ensimmäisen hoitokerran, ohjeiden mukaisesti ja kutina on hävinnyt. Tosin, olen nyt viikon käyttänyt Bemetson-voidetta kaksi kertaa päivässä ja iho oikein hilseilee ja kutiaa polttavasti, koska iho niin kuiva.
Ongelma ei ole siinä, vaan se että voiko Nix-voiteen laittaa aamulla ja pitää sen 8-12h ja sitten pestä pois. Onko pakko laittaa yöksi?
Yritin Googlen avulla löytää apua, mutten löytänyt. Joten osaisiko joku neuvoa avutonta?
Ja onko suurin osa punkeista jo kuollut, eli voinko esimerkiksi yöpyä jo jonkun luona/harrastaa seksiä pelkäämättä että hän saa syyhyn minulta.
Syyhy ja nix-voide
syyhyttää
2
1218
Vastaukset
- syyhyn omistaja
itelle epäilen syyhyä kun sormien valissä pikku patteja mitkä kutiaa iha hulluna. mutta onko normaalia että kivespussiin tulee isoja punasia pahkuroita?
- Anonyymi
On normaalia hehe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096