Pahempia kuin SDP!
Mitä hyvää kokoomushallitukset ovat tehneet?
4
64
Vastaukset
- Tasapuolistako eipä
Ovat järjestelleet rikkaille,liki verovapaan suomen ja kenen kustannuksella !
Veronkierto(verosuunnittelu) on käytännössä rangaistusksista vapautettu toisin on Venäjällä ja Usassa.
Ylisuuret eläkkeet,pääomavero nolla,osinkotulot verovapaita(kun kierrätetään esim Cayman saaren kautta).
Tässä on hyvät kohteet mistä saadaan vajeet kohdalleen,vaan arvatkaapa koskeeko kokoomus näihin ei taatusti ! Seuraavissa eduskuntavaaleissa älkää äänestäkö hallituspuolueita, jos haluatte tämän menon jatkuvan. Suomen kansa kärsii ja hallituspuolueet lappaavat rahaa miljardi tolkulla välimeren maihin. Katainen vielä kehuu toimintaa, että me tienataan tällä !! Näköjään kokoomus, SDP, vasemmistoliitto ja vihreät voivat rinnastaa kaikki rikkaitten ihmisten puolueeksi, jotka ottavat vai köyhiltä ja antavat rikkaille kaikilla kepulikonsteilla (alhainen pääomaverotus, ALV:n nosto yms.) SDP & Vasemmistoliitto vielä lupasi ennen vaaleja, ettei ALV:tä nosteta. Mitä he sitten tekivät ? Valehtelivat äänestäjilleen päin naamaa !! Kannattaa muistaa tämä seuraavan kerran äänestyskopissa !!!
- nakki..
Estivät nyt korealaisrosvojen taskujen täytön..
- ....................
täm ä hallitus saa haistaa mänevän vitun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481