Hei, onko teillä kokemuksia masennuksesta johtuvasta haluttomuudesta ja siitä paraneeko se koskaan? Mietin tässä jo irtiottoa suhteesta ja sitä että tuikkaisin turhimman omaisuuteni tuleen ja lähtisin loppuiäkseni ulkomaille.
Masennuksesta johtuva haluttomuus? Kokemuksia?
4
292
Vastaukset
- mooonis
Jos toinen sairastuu johonkin, niin yleensä on tapana jättää hänet. Joko rakastat häntä ja pidät hänestä huolta, tai sitten menet minne halut vie. Ei siitä haluttomuudesta tiedä ketään.
- miten niin ketään
ei tiedä kukaan
- itse olen se
osapuoli suhteessa, jonka halut täysin kadonneet toistuvan, lähes kroonisen masennuksen vuoksi. Ymmärrän kyllä sitä toista puoliskoa, ei ole helppoa ja ymmärtäisin myös vieraissa käymisen/suhteesta lähtemisen. Toinen ei vain meidän tapauksessamme ole halunnut turvautua näihin vaihtoehtoihin, vielä ainakaan.
- kannattaa kuitenkin
muistaa, että joillakin lääkitys vie ne halut, todella monellakin näin. Eli voivat palata, kun lopettaa niiden käyttämisen. Itse en ole koskaan mitään käyttänyt, joten en voi niitäkään syyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319