Hei !!!
Tapasin baarissa yhden miehen, jonka luokse menimme sittemn jatkoille. Mies kehui taitojani maastataivaiseen ja todellakin piti siitä mitä tein.
Aamulla kun aloin tekemään lähtöä mies kumminkin suuteli lähtiessään minua..
Mitä hän meinasi sillä ?
nopea apu!
2
379
Vastaukset
- https:/
Vaikea sanoa. Oma yhden yön hoito ei halunnut minun aamulla lähtevän ollenkaan. Pyysi uudestaan numeroa vaikka oli saanut sen jo illalla. Soitti sitten ja varmisti että numero oli varmasti minun. Lähdin kuitenkin ja hän myös suuteli ennen kuin lähdin. Myöhemmin laittoi vielä viestiä että haluaa tutustua paremmin. Seksisuhteessa kuitenkin ollaan vielä kuukausien jälkeenkin.
Eli kaipa tuo suudelma kertoo varmasti vain sen, ettei potenut ainakaaan susikrapulaa... - kamuks2
Haluaa uudestaan,.. niin minäkin olisin suudellut jos kivan naisen tapasisin ja pääsisin silleesti ;)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309