Kyllä Evira tekee nyt palveluksen kun testaa kaikki jauhelihapihvit. Kyllä Hesen ja ABC:n ja muiden einesburgereiden ainekset on varmaan Heppaa. Mä en kyllä myöskään usko, että kaikkien kebabmestojen lihat ja salamit on muuta kun heppaa ja aasia
Pollea ruuassa
ihahahaa
2
121
Vastaukset
- liemi-kokki
Kummastutta minua sillä hevosen liha on kalliimpaa ja laadukkaampaa kuin lehmä, sika tai lammas.
Meetwurstissa on aina käytetty hevosta eikä se ketään ole kauhistuttanut vaan metukkaa on pidetty paremapana makkarana aina.
Jotkut käyvät kauppahallista ostamassa hevosen lihaa suurena herkkuna. Siitä tehdään parhat pihvit.
Miksi kukaan ei alkanut itkeä kun toissa viikolla MasterChefissä kilpailijat nylkivät kanin josta tekivät sitten ruokaa? - hoofburger
Se tästä vielä puuttuisi, että mäkkärin "100 % naudanlihapihveistä" löytyisi heppaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096